Надзвичайні події

На Чернігівщині аферисти ввійшли в роль електриків

На Чернігівщині шахраї представляються працівниками районів електромереж  ПАТ « Чернігівобленерго».

Вони дзвонять у двері і під приводом перевірки електролічильника заходять до помешкання.

Поки господар шукає документи на лічильник, гість починає нишпорити по кімнатах і підбирає все, що погано лежить.

Про це ЧEline повідомили у прес-центрі ПАТ «Чернігівобленерго».

Один із прикладів – крадіжка із будинку літньої мешканки Прилук. Бабуся пішла в іншу кімнату шукати документи, а чолов’яга тим часом поцупив у неї гроші та вироби із золота. Коли старенька зрозуміла, що у неї побував злодюжка, було вже запізно.

А останнім часом активізувалися   псевдо-електрики,  які демонструючи підроблені документи, схожі на посвідчення інспекторів компанії, під приводом того, щоб нібито, підключення до електромереж Товариства здійснено неправильно, обрізали проводи і вимагали гроші за перепідключення. А тим, хто намагався відмовитися, обіцяли серйозні неприємності.

Ще один випадок був зафіксований в Чернігівському районі. У  споживача  псевдо-інспектор,  під час перевірки показників приладу обліку, зірвав пломбу і вимагав кошти за переопломбування.

Факти правопорушень відзначалися і раніше. Зокрема, фіксувалися періодичні крадіжки лічильників із сходових клітин.

А в Ніжині псевдо-електрики завітали до помешкання подружжя 80-літніх пенсіонерів. Дві жінки приємної зовнішності, років тридцяти представилися працівниками електромереж і попросили зняти покази лічильників та перевірити стан електропроводки. Вони довго вешталися по всіх кімнатах, вдаючи заклопотаних роботою контролерів з енергонагляду. Після того як вони  пішли,  господарі виявили зникнення всіх своїх заощаджень — 50 000 гривень.

У червні 2016 до колл-центру ПАТ «Чернігівобленерго» звернулася мешканка м. Чернігова та розповіла, що на її мобільний телефон зателефонував невідомий та повідомив їй, що змінилися банківські реквізити для оплати вартості спожитої електричної енергії  і відтепер  переказувати кошти за електрику необхідно на новий розрахунковий рахунок.

Майже одночасно до колл-центру ПАТ «Чернігівобленерго» звернувся ще один  мешканець м. Чернігова, якому  в телефонному режимі повідомили про значну суму заборгованості за електроенергію та наполягали на негайному  її  погашенні  з перерахуванням коштів на зазначену банківську карту.

Енергетики застерігають громадян від необдуманих кроків, які можуть в подальшому вартувати заощаджень чи цінних речей, за якими полюють зловмисники.

Аби не стати жертвою шахраїв, необхідно :

— перш за все пересвідчитися, що перед вами дійсно представник  енергопостачальної компанії;

—  попросіть людину, яка представилася працівником електромереж,  пред‘явити посвідчення, де вказані прізвище, ім’я, по-батькові, посада та строк дії документа;

— якщо з‘явилися певні сумніви щодо ідентифікації працівника  передзвоніть до колл-центру ПАТ «Чернігівобленерго» 0 800 210 310 і перевірте інформацію.

Якщо ж ви все-таки потрапили на гачок аферистів або відносно вас намагалися застосувати шахрайські дії, якнайшвидше телефонуйте до поліції. Це дасть змогу правоохоронцям вирахувати та затримати зловмисників «по гарячих слідах».

Ще статті по темі

Back to top button