Чернігівка скаржиться на притон наркоманів (Фото)

23584430_1466445330135775_566236372_n (1)

У квартирі чернігівки Наталії Волинець час від часу з’являється запах ацетону. А під вікнами її квартири часто збираються підозрілі особи. Постійно валяються шприци. Жінка впевнена, що в під’їзді є притон наркоманів. Наталія вже звернулася до поліції. «Крик душі в ніч!!!! Щойно спілкувалася з поліцією, яку викликала, бо в квартирі і в під’їзді стояв стійкий запах ацетону! Вчора такий запах наповнив усю квартиру десь о 10-й ранку, а після ацетону почало смердіти фекаліями. Минулого тижня пограбували магазин «Лопата» (просто під моєю квартирою), – написала на своїй сторінці Наталія Волинець. – У мене двоє дітей, якщо зі мною щось трапиться, наркомани – це все таки небезпечно, друзі, допоможіть!»

23574443_1466445320135776_406846719_n (1)

У поліції Чернігова підтвердили ЧЕline, що чернігівка написала на вихідних заяву і зараз за цим фактом проводиться перевірка.

Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.



Коментарів: 8

  • Че Відповісти

    14.11.2017 at 16:46

    торчи драные

  • Мафиози Відповісти

    14.11.2017 at 17:43

    Нариков походу крышуют менты. Не удивлюсь, если с управления борьбы с наркотиками

  • Аноним Відповісти

    14.11.2017 at 17:44

    На Попудренка 24 там вообще трешшш!!! Там точка !!! Мужик торгует прямо на дому в бараках !!! Только что шел в магазин прямо под домом у его сидело 4 нарика ждали пока он выйдет !!! Продает и детям фен из соседних школ на свои глаза видел !!! Надо брать инициативу свои руки решать вопрос по своему раз полиция не может в этом помочь!!! Скоро так и будет !!!

  • Гражданин Відповісти

    14.11.2017 at 18:02

    Полиция, ауууууууууууу. Вам тут люди пишут. Примите, как повод к действиям !!!

  • Аноним Відповісти

    14.11.2017 at 19:02

    Полиция тут врядле нам ответит на поставленый вопрос!!! Нужно брать дубину и поламать ноги всем барыгам которые подсаживают на наркоту людей и школьников !!! Скоро так и будет нкжно дело брать в свои руки !!! Пускай журналисты еще проведут розследование я думаю притоны сразу утихнут !!! Хотя только на пару месяцев !!!

  • Влад Відповісти

    14.11.2017 at 21:30

    В нежине наркодилерам и наркошам ноги и руки ломали, так этих хлопцев потом в тюрягу засадили, потому шо менты на наркоте бабло рубили и наркош прикрывали

  • Человек Відповісти

    14.11.2017 at 22:48

    Как то давно, спорил с одним опером, кто знает больше точек по городу. Закончилось его предложением пойти с ближайшей стрясти бабла и продолжить куралесить.Все решает бабло.

  • Виктор П Відповісти

    15.11.2017 at 07:58

    Дело в том что прокуратура не направляет дела по наркотикам!молодые не опытные прокуроры товариш Помаз и его друг вахтер Драшпуль ни одного дела за пол года в суд не направили, торчи с них прикол тянут)так о чем тут дальше говорить ?!надо выходить самим и бомбить притоны и точки!