Суспільство

На продукти місцевого виробника повішали розпізнавальний знак

Кілька місяців тому в Чернігові стартувала інформаційна кампанія «Чернігів, купуй рідне!», до якої вже долучилися деякі місцеві торгові мережі. Серед них СООР, «Седам», «Союз», «Квартал» та «Еко». Також висловили готовність приєднатися найближчим часом – «АТБ» та «Велмарт».

Ця акція проходить в рамках Програми підтримки малого та середнього підприємництва на 2017-2020 роки, яка розроблена в тісній співпраці з підприємницьким активом міста.

Про це повідомляє прес-служба Чернігівської міськради.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Атрошенко звинуватив постачальників молока в школи і садки Чернігова в гастрономічних злочинах

У рамках кампанії товари чернігівських виробників позначаються спеціальним знаком – «Чернігів, купуй рідне!». Це робиться для того, щоб привернути увагу покупців та підтримати місцевого виробника, який дає робочі місця та сплачує податки у місцевий бюджет.

На цьому тижні Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко в міській раді зустрівся з місцевими виробниками та представниками торгівельних мереж.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Столичні журналісти проінспектували Чернігів

Як зазначили присутні на зустрічі керівники харчових підприємств, чернігівська продукція експортується не тільки в інші міста України, а й за кордон, де вона є конкурентоспроможною. А ось у чернігівських магазинах місцеві товари майже не помітні.

Міський голова в результаті запропонував налагодити діалог та через два місяці підписати відповідний Меморандум.

Ще статті по темі

Back to top button