Суспільство

Привокзальний «майстер-клас» для атовців: що робити з впертими водіями та касирами

Дедалі частіше трапляються випадки, коли водії громадського транспорту відмовляються безкоштовно перевозити учасників АТО.

Отже, як діяти в ситуації, якщо водії або ж касири на вокзалі агресивно реагують на посвідчення учасника бойових дій?

Поради надає офіцер Управління правового забезпечення Генерального штабу Збройних сил України Богдан Шамрай.

  1. Якщо вам відомо про порушення закону персоналом якоїсь автостанції при продажу квитків учасникам АТО, перед зверненням до каси знайдіть хоч би одного свідка. Потім у його присутності поцікавтеся в касира наявністю вільних місць на потрібний вам рейс. І тільки після цього, якщо такі місця є, діставайте посвідчення УБД і просіть надати вам безкоштовний квиток. У разі, якщо в касі вам у цьому з будь-яких причин відмовлять, викликайте адміністрацію автостанції та черговий наряд поліції. Поліція на вашу вимогу повинна скласти адміністративний протокол про порушення закону посадовими особами автостанції, який маєте підписати ви і ваш свідок.
  2. Якщо ви придбали в касі безкоштовний квиток, а водій не пускає вас до салону, робіть те саме, що й у попередньому прикладі. Але поліція в такому разі повинна скласти вже два протоколи: на водія автобуса і на підприємство, від якого він працює. Попросіть хоч би двох пасажирів бути свідками і підписати протоколи.
  3. Якщо водій міського громадського автотранспорту відмовляється слідувати маршрутом, поки ви не сплатите за проїзд, попри наявність у вас посвідчення УБД, викликайте наряд поліції за телефоном 102. Порядок ваших подальших дій аналогічний попереднім, або зверніться до управління соціального захисту чи в держадміністрацію того району, де з вами так вчинили, зі скаргою.

Ще статті по темі

Back to top button