Суспільство

«Війна за довідку»: чернігівець нарікає на лікарню

До ЧЕline звернувся житель обласного центру Валентин Шевченко. Він поскаржився на бюрократичну тяганину, з якою, за його словами, зіткнувся в поліклініці. До медичного закладу він прийшов по довідку, потрібну для санаторно-курортного лікування. До речі, їхати чоловік зібрався до Медичного центру реабілітації залізничників, що в місті Хмільнику.

«Довідку я завжди брав у залізничній лікарні і жодних проблем не виникало. Нині ця медична установа не функціонує, тож звернувся до лікувального закладу за місцем проживання – до радіозаводської поліклініки. І тут почалося! Спілкуватися довелося навіть із завідувачем. Вона сказала: «Щоб отримати відповідну довідку-форму, вам треба пройти повне медичне обстеження». Навіщо це? Адже в мене є медична карта, в якій є всі потрібні записи. Яке може бути повне обстеження, якщо я щороку проходжу медичний огляд?», – дивується Валентин.

По коментар із цього приводу звернулися до завідувача поліклінічного відділення ЧМЛ №3 Олени Мойсієнко. Щойно почали переповідати історію, вона сказала, що знає, про кого йдеться.

«Це чоловік – залізничник, до того ж застрахований компанією «Раритет». Відповідно до наказу, такі люди обслуговуються в першій міській лікарні, що по проспекту Миру, 44. Однак за місцем реєстрації він також може звернутися по потрібну йому послугу до нашого закладу.

Щоб отримати санаторно-курортну карту, людина щонайменше має стояти на диспансерному обліку з тією хворобою, яку він збирається лікувати в санаторії.

До нинішнього випадку цього пацієнта в нашій лікарні жодного разу ніхто не бачив. Тож йому було запропоновано пройти належне медичне обстеження, щоб ми взяли його на диспансерний облік. Тільки після цього зможемо виписати йому довідку потрібної форми. Але він категорично відмовився», – пояснила лікар.

Ірина Осташко

Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.

 

 

Ще статті по темі

Back to top button