Покази електролічильника можна передати через SMS-повідомлення
Протягом останніх місяців збільшилася кількість споживачів електричної енергії, які активно користуються послугами кол-центру ПАТ «Чернігівобленерго».
За допомогою інтерактивного меню (IVR) або операторів кол-центру користувачі можуть передавати показники лічильника електроенергії, дізнатися про тимчасові перерви у електропостачанні, суму оплати за використану електроенергію та з’ясувати інші питання стосовно роботи Товариства.
Одними з факторів, що істотно вплинули на збільшення кількості звернень до кол-центру, стали зміни тарифів та внесення змін до Правил користування електричною енергією для населення (ПКЕЕН).
Так, зокрема, пунктом 21 ПКЕЕН передбачено, що показники лічильника, які знімаються не на початок місяця, є вихідними даними для визначення показів на перше число календарного місяця шляхом додавання/віднімання середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та першим числом календарного місяця. Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів.
Враховуючи той факт, що кількість побутових споживачів електроенергії складає близько 550 тис., а на початок місяця зняти таку кількість показників нема можливості з об’єктивних причин, кожен абонент намагається надати показники у телефонному режимі.
Звичайно ж, це значне навантаження на канали зв’язку та операторів кол-центру, внаслідок чого у абонентів можуть виникнути складнощі зі з’єднанням у телефонному режимі. Враховуючи цей момент, для споживачів електричної енергії створено ряд альтернативних можливостей для передачі показів лічильників, серед яких:
Для споживачів електроенергії м. Чернігова, Чернігівського району, м. Ніжин, Ніжинського району, м. Прилуки, Прилуцького району, Козелецького району, м. Славутич, Талалаївського району, Борзнянського району, Коропського району.
Якщо при розрахунках використовується багатотарифний лічильник електроенергії, формат SMS-повідомлення наступний:
Для двозонного:
1*NNNNNNNNN*XXXXX*YYYYY
* — роздільник
1 – код послуги, передача показів лічильника
NNNNNNNNN – код особового рахунку (зазначений у платіжному документі
XXXXX – покази лічильника по денній зоні (Т1, Е1).
YYYYY – покази лічильника по нічній зоні (Т2, Е2)
Для тризонного:
1*NNNNNNNNN*XXXXX*YYYYY*ZZZZZ
* — роздільник
1 – код послуги, передача показів лічильника
NNNNNNNNN – код особового рахунку (зазначений у платіжному документі
XXXXX – покази лічильника по піковій зоні (Т1, Е1).
YYYYY – покази лічильника по напівпіковій зоні (Т2, Е2) ZZZZZ – покази лічильника по нічній зоні (Т3, Е3)
— приватний кабінет на веб-сайті ПАТ «Чернігівобленерго», де можна не тільки передати покази лічильника, а й отримати всю інформацію по розрахунках за електроенергію, у т.ч. й рахунок;
http://www.chernigivoblenergo.com.ua/abon_cabinet
— передача показів лічильника через IVR (інтерактивне голосове меню) без участі оператора.
За повідомленням ПАТ «Чернігівобленерго»
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Вконтакте та Facebook.