Про дороги, переповнені електрички та політичні вподобання: позиція Бориса Приходька
*Актуально
Половина депутатської роботи має відбуватися безпосередньо в окрузі. Адже народний обранець має дослухатися до думки людей і лобіювати інтереси своїх виборців. Тільки завдяки такій послідовній діяльності здобувається підтримка та довіра. І це дуже добре усвідомлює кандидат у народні депутати України Борис Приходько.
Саме тому він їздить селами й містами 210-го виборчого округу та зустрічається з простими людьми, яких зазвичай ніхто не хоче слухати та не звертає на них увагу.
Під час цих зустрічей Борису Приходьку люди ставлять чимало запитань, причому часто вони повторюються. Тож далі – відповіді на них.
Що ви зробите для нашого округу і де гарантії, що не будете таким, як інші нардепи, яких обрали і потім більше не бачили в окрузі?
Хоча основна функція депутата — писати якісні закони для людей, реалії сьогодення потребують ще й роботи умовним «завгоспом», який «вибиватиме» гроші з уряду на потреби округу. І допоки ми цієї системи не змінимо, я буду це робити. Зокрема, добиватись, аби в державному бюджеті закладали достатні суми на поступовий ремонт доріг у Прилуцькому, Козелецькому та Бобровицькому районах.
Сумний факт: наприклад, у Прилуцькому районі понад 50% доріг – у критичному стані. До деяких селищ цих районів через вбиті дороги вже півтора-два роки зовсім не ходять автобуси, тож місцеві жителі просто відрізані від усього світу. А потім наші урядовці дивуються, чому помирає село. Я можу їм відповісти досить докладно, якщо треба.
Друге – це пошта. Майже в кожному селі люди мені розповідають, як їм живеться з «новомодними» пересувними поштовими автомобілями. Скажу коротко – недобре живеться. Жителі Чернігівщини мають великі проблеми з отриманням пенсій, кореспонденції, квитанцій на комунальні платежі. Я буду відстоювати, аби дурну поштову реформу згорнули та повернули листонош у села. Причому маємо забезпечити їх зручним транспортом, наприклад, велосипедами, а також давати їм гідну оплату труда. Не може бути зарплата у керівника в п‘ятсот разів вища, ніж у робітника. Це — ганьба! І я зроблю все, аби це змінилось.
Третє – це вирішення питання землі. Я розроблю законодавчі ініціативи щодо гідних та прозорих виплат за оренду паїв. Адже в кожному селі на Чернігівщині до мене підходять люди і питають – чому за паї вони отримують такий мізер? Я також підтримаю розумне впровадження ринку землі за умови, що для іноземних компаній діятиме заборона на її придбання.
Четверте – електронна система проти хабарів. Вам не доведеться їхати в різні офіційні установи, бо всі документи можна буде подати там, де зручно. Причому все зберігатиметься в електронній системі. Чиновник уже не зможе викрутитися – доведеться призначати вам субсидію чи ще щось. І прийняття рішення не залежатиме від симпатій до окремих особистостей чи корупційного інтересу.
Можна довго розповідати, є ще багато конкретних планів на мою роботу в окрузі. Упевнений, що разом ми це 100% реально втілимо у життя.
Щодо гарантій – я зобов‘язуюсь раз на рік бувати в кожному селі, селищі та місті мого округу. Ми будемо бачитись із людьми віч-на-віч і в дискусії вирішувати, за які проблеми братися наступними.
Як вирішити питання з переповненими електричками з Бобровиці на Київ?
Треба щонайменше повернути ту кількість вагонів, яка була раніше. А потім додати ще більше, згідно з реальними потребами. Точно не скорочувати у робочий час звичайні електрички, щоб потім намагатись заробити на «комфорті», як це робиться зараз. У людей немає таких зарплат, щоб платити по 60 гривень за квиток в один бік.
А по-друге, у вагоні треба установити автомат для зчитування квитків. Аби не кондуктор собі в кишеню забирав гроші за проїзд, а вони дійсно потрапляли до каси. Тоді не буде заниження показників пасажиропотоку на папері і можна буде вимагати, щоб була запущена достатня кількість вагонів у годину пік. А ще мені здається, якби наш міністр Омелян не гіперлупи свої будував, а хоча б раз на тиждень їздив разом з усіма цією електричкою, проблему точно швидко усунули б.
Чи можна повернути в села стаціонарні поштові відділення?
Можна! І обов‘язково потрібно. Поштарка може ще й знімати показники з лічильників, окрім роздачі кореспонденції та пенсій. І це треба враховувати. Маємо дати листоношам зручний транспорт, забезпечити їх велосипедами. А також вирішити питання гідної оплати їхньої роботи – швидше за все, через співфінансування з місцевого та державного бюджетів.
Якою буде доля сіл, що не увійшли до складу об’єднаних територіальних громад?
Я думаю, що, згідно з реформою децентралізації, їх поступово об’єднуватимуть або ж приєднуватимуть до вже наявних громад.
Інша річ у тому, що децентралізацію треба провести ефективно. Не так, щоб об‘єднались, умовно кажучи, один багатий населений пункт і три невеличкі села, а всі гроші все одно залишались у багатшому, тоді як маленькі хутори взагалі їх не бачать. Ми вже спостерігаємо такі сумні приклади на Чернігівщині і це неприпустимо. Ефективна реформа децентралізації – один із пунктів моєї програми. І її основа – прозорі бюджети, коли кожен житель ОТГ зможе побачити, на що, коли і ким були спрямовані гроші громади. А також впливати на важливі рішення щодо розподілення коштів особисто.
Яку політичну партію підтримуєте? З ким готові об’єднуватися в майбутньому парламенті, якщо станете народним депутатом?
Жодну з політичних партій я наразі не підтримую. Я ніколи не був політиком і членом будь-якої партії. Я вважаю так: старі партії, які вже були при владі, точно мають відійти в минуле. Годі, побачили вже їхню «роботу»! А щодо нових – я думаю так: давайте подивимося на їхні реальні кроки. Бо наразі деякі з них декларують дуже вірні принципи, говорять про класні ідеї, але чи в реальності їх виконуватимуть – життя покаже.
Звісно, це не повний перелік проблемних питань, які непокоять жителів округу. Бо в кожного свої біди і своє розуміння життя. Саме тому Борис Приходько наголошує: якщо його оберуть народним депутатом, не втрачатиме контакту зі своїми виборцями.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv