Бренд «Чернігівське» підтримав свято українських велосипедистів
26 травня бренд «Чернігівське» компанії AB InBev Efes Україна долучився до проведення Всеукраїнського Велодня-2019 у своєму рідному місті Чернігові. Таким чином улюблений бренд мільйонів вкотре продемонстрував активне сприяння розвитку спортивного руху в Україні.
Учасники Велодня зібралися на Алеї Героїв о 10:00, потім вишикувалися у колону і розпочали велопарад. Велосипедисти проїхали вулицями Чернігова, привертаючи увагу перехожих та автомобілістів, і завершили велопробіг у Центральному парку культури й відпочинку. Організатори подбали і про безпеку заходу — колону велосипедистів протягом усього маршруту супроводжувала поліція.
Велосвято зібрало 1 715 учасників, які, окрім самого велопробігу, брали участь у конкурсах, активних розважальних програмах та відпочивали на свіжому повітрі. В рамках одного з конкурсів організатори обирали найкращі «велолуки» у трьох категоріях — корпоративний, командний і сімейний. Не забули й про призи — серед них сертифікати на участь в інтелектуальних іграх та відвідування фітнес-центру. Учасникам ні на мить не довелося нудьгувати, адже організатори свята придумали оригінальні розваги для велосипедистів різного віку. Адже наймолодшому учаснику нещодавно виповнилося два роки, а найстаршому — понад 70.
Після енергійного заїзду не завадить і підкріпитися — між парком і міським пляжем розмістилася спеціальна зона відпочинку з мангалами, де організатори влаштували велопікнік. Усі охочі також могли продовжити спортивний марафон і пограти в баскетбол, волейбол та інші активні ігри на пляжі «Золотий берег».
Велодень у Чернігові проводиться вже водинадцяте. Цьогоріч тематикою заходу стали екологія та безпека руху. Організатори закликали учасників, а також усіх чернігівців та гостей міста не смітити на вулицях, зменшувати споживання пластику та дотримуватися правил поведінки на дорозі. Зокрема велосипедистам та волонтерам пропонували придбати світловідбиваючий жилет салатового або жовтого кольору за оптимальною ціною — 35 гривень. Таким чином спонсори та організатори заходу мали на меті нагадати про важливість дотримання правил дорожнього руху не лише велосипедистам, а й перехожим — усім, хто спостерігав за велопарадом.
«Запрошуємо компанії та підприємства приєднатися до нашої акції та показати, що вони переймаються здоров’ям українців і популяризацією активного способу життя», — розповідає Наталія Черевко, співорганізаторка Велодня, в інтерв’ю телеканалу «Новий Чернігів».
AB InBev Efes Україна стала однією з компаній, яка долучилася до ініціативи організаторів. У велосвяті взяли участь представники компанії, підтримавши таким чином спортивний дух у домашньому місті бренда. На велопараді вони крутили педалі на брендованих велосипедах із логотипом Чернігівської броварні, а позаду них майоріли червоні прапори з написом «Вітає спортсменів Чернігівська пивоварня».
AB InBev Efes Україна вже багато років займається підтримкою проектів, які стосуються екології та безпеки руху. Серед них — освітній проект «Випробуй у безпеці», спрямований на зниження кількості аварій, спричинених нетверезими водіями. Окрім того, AB InBev Efes Україна активно сприяє популяризації екологічно чистого транспорту. Зокрема, минулого року компанія оголосила про розміщення замовлення на 800 воднево-електричних вантажівок-тягачів у рамках програми переходу автопарку на відновлювану енергію до 2025 року.
«Усе більше міст долучаються до проведення заходів, мета яких — поширення екоактивізму в Україні. Успіх цьогорічного екологічного Велодня у Чернігові демонструє, що українці підтримують ініціативи, спрямовані на підвищення екологічної свідомості. Ми дуже раді долучитися до проведення велосвята у Чернігові — домашньому регіоні нашої компанії та місті, де народився бренд «Чернігівське», — коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.