Суспільство

Чернігівські чиновники визнають недосконалість нової транспортної мережі

Після численних скарг і нарікань із боку чернігівців в обласному центрі з 16 січня працівники Управління транспорту та зв’язку міської ради проводять обстеження пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах. Це зробиться задля отримання об’єктивної інформації стосовно дотримання графіку руху автобусів. Повідомляє прес-служба Чернігівської міської ради.

Про результати інспектування розповів начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Олександр Бєльський. Він надав також акти обстеження, в яких зафіксовані результати перевірок.

За словами Олександра Бєльського, перевіряли роботу автобусів здебільшого на змінених маршрутах № 25, № 26, № 17 та № 3 в «години пік», коли найбільша кількість мешканців користувалася громадським транспортом.

«При перевірці дійсно були виявлені проблеми з перевезенням пасажирів. Особливо на автобусному маршруті № 25 «вул. Захисників України – Хімволокно». Це не порушення інтервалів руху, а переповненість більшості автобусів у «години пік». Учора маршрут обслуговували 16 автобусів. Після цього обстеження з перевізником зустрівся заступник міського голови Олександр Ломако і було досягнуто домовленості, що відсьогодні кількість автобусів на 25-му маршруті буде збільшена до 20 одиниць. Це перевізником вже зроблено. Тепер інтервал руху там зменшився до 5 хвилин.

На маршруті № 26 «Вул. Волковича – Яцево» працюють 16 автобусів, інтервал руху – 5-6 хвилин. У районах вулиць Бєлова, Михалевича, Волковича автобуси справляються. За потреби на цьому маршруті також будуть внесені корективи.

Протягом цього тижня ситуація вивчатиметься, й буде визначено оптимальну кількість автобусів та інтервал руху», — пояснив Олександр Бєльський.

До речі, не виключено, що після всіх перевірок буде затверджений новий — більш чіткий — розклад зі зрозумілим інтервалом руху та з уточненою кількістю автобусів. Він буде опублікований на офіційному сайті Чернігівської міської ради.

Поживемо – побачимо.

Ще статті по темі

Back to top button