Газова розв’язка: до будинку багатодітної хворої матері з Кобижчі повернуть «блакитний вогник»

34585

Нещодавно в соцмережі Facebook громадський активіст Євгеній Гробовой із Бобровиці привернув суспільну увагу до кричущої ситуації, що будинок у селі Кобижча, в якому проживає жінка з особливими потребами Ганна Ситнік і її четверо неповнолітніх дітей, відрізали від газопостачання.

Ця проблема не залишила байдужими не лише жителів області, а й засоби масової інформації. Зокрема ЧЕline, аби з’ясувати всі обставини в цій справі, звернувся по коментар до ПАТ «Чернігівгаз». Варто зазначити, що на наше звернення в компанії оперативно відреагували. Тож наразі маємо офіційну відповідь.

«По даному домогосподарству був зафіксований факт порушення правил газоспоживання, а саме: лічильник газу працював в позаштатному режимі, внаслідок чого споживання не обліковувалося, або обліковувалося некоректно, тобто, газомір не реагував на мінімальну витрату газу. Фіксація порушення, подальша повірка лічильника, повідомлення споживача та власне відключення від газопостачання ПАТ «Чернігівгаз» провело з дотриманням норм чинного законодавства. Але розглянувши всі обставини справи та враховуючи сімейне становище родини Ситнік Г.В., комісія ПАТ «Чернігівгаз» прийняла рішення не нараховувати штрафні санкції і відновити газопостачання будинку», – йдеться у відповіді.

Радує, що ця історія має отаку розв’язку.

Тим часом ПАТ «Чернігівгаз» вкотре нагадує своїм клієнтам: аби не допустити проблем із газопостачанням, господарям час від часу треба перевіряти, чи коректно працює лічильник, і усвідомлювати, що будь яке втручання в прилад – це підстава для штрафів. Згідно з Кодексом газорозподільних систем, за збереження, цілісність лічильників і пломб (відбитків їх тавр) несе відповідальність власник (користувач), на території або в приміщенні якого встановлений обліковий пристрій. Якщо споживач не втручався в прилад, але помітив проблеми у його роботі: повну зупинку або негаразди в роботі лічильного механізму, треба якнайшвидше повідомити про це в «Чернігівгаз», аби застрахувати себе від додаткових нарахувань. Спершу компанія перевіряє історію передачі показань споживача та відправляє газомір на позачергову держповірку. На основі зібраних відомостей комісія робить висновок – нараховувати необліковані кубометри або ні.

Ірина Осташко

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register