Гроші на хворих і набридлі «морди»: чернігівці про політичну рекламу
Напередодні виборів вулиці міст, сіл і містечок області рясніють білбордами та сітілайтами із зображеннями кандидатів, промовистими гаслами та обіцянками.
Усі вони повинні привернути увагу потенційних виборців, а у кращому випадку – загітувати голосувати за потрібного кандидата.
Та чи насправді такий вид реклами дієвий і як він впливає на пересічних громадян, ЧЕlіne вирішив поцікавитись у містян.
Ірина Шевченко:
«Дратують ці морди. Тому не запам’ятовую. Вони для мене пусте місце».
Євген Волошин:
«Якщо говорити про Чернігів, то я, дивлячись на борди, згадую, як же вони всі заманали, а тим більше оті «друзі», які поставили нові зупинки, навішали туди рекламу, нікого більше не допускають туди і заробляють бабло своїми фірмами на зупинках, встановлених за наші гроші».
Леся Терес:
«Вони одне перед одним красуються, а людям потрібні реальні справи замість даремних «бігморд».
Сергій Петрикей:
«Це вже минуле століття. Але нехай витрачають гроші – це хороший заробіток для галузі реклами».
Ельвіра Кулишко:
«А я дивлюся, все одні й ті ж, задовбали. Реклама висить від тих, у кого є гроші, а нормальні кандидати сидять».
Наталія Владіченко:
«Іноді звертаю увагу на білборди, але сприймається як негатив, навіть вдала реклама».
Дмитро Коток:
«Залежить від дизайну … Переважно все наліплено, строкато і губиться в загальній масі реклами».
Олеся Кіма:
«Таке не запам’ятовується взагалі. Увага на красивих кольорах на клумбі, деревах, птахах, перехожих».
Ірина Литвиненко:
«Не звертаю увагу, як і на газети. Якийсь дурний слоган на білборді взагалі не вважаю за рекламу».
Тетяна Яриловець:
«Краще б ці гроші за рекламу пішли на лікування хворих дітей, тоді я кандидата запам’ятала б краще, ніж просто рекламку».
Тож більшість опитаних негативно ставиться до подібної реклами або ж взагалі не звертає на неї уваги. Але всі одностайні в тому, що прихильність виборців варто здобувати реальними справами, а не агітацією.