Суспільство

Гроші на хворих і набридлі «морди»: чернігівці про політичну рекламу

Напередодні виборів вулиці міст, сіл і містечок області рясніють білбордами та сітілайтами із зображеннями кандидатів, промовистими гаслами та обіцянками.

Усі вони повинні привернути увагу потенційних виборців, а у кращому випадку – загітувати голосувати за потрібного кандидата.

Та чи насправді такий вид реклами дієвий і як він впливає на пересічних громадян, ЧЕlіne вирішив поцікавитись у містян.

65656857_593372301070971_9167154307974299648_nІрина Шевченко:

«Дратують ці морди. Тому не запам’ятовую. Вони для мене пусте місце».

 

65844696_315568802661629_2209867863290806272_nЄвген Волошин:

«Якщо говорити про Чернігів, то я, дивлячись на борди, згадую, як же вони всі заманали, а тим більше оті «друзі», які поставили нові зупинки, навішали туди рекламу, нікого більше не допускають туди і заробляють бабло своїми фірмами на зупинках, встановлених за наші гроші».

65707759_382827372583939_4718741956635656192_nЛеся Терес:

«Вони одне перед одним красуються, а людям потрібні реальні справи замість даремних «бігморд».

64893234_428242344431334_1835162589831626752_nСергій Петрикей:

«Це вже минуле століття. Але нехай витрачають гроші – це хороший заробіток для галузі реклами».

65546211_330811391182373_4615552012979798016_nЕльвіра Кулишко:

«А я дивлюся, все одні й ті ж, задовбали. Реклама висить від тих, у кого є гроші, а нормальні кандидати сидять».

 

64439139_677977682627042_2480117698160230400_nНаталія Владіченко:

«Іноді звертаю увагу на білборди, але сприймається як негатив, навіть вдала реклама».

 

65601249_2425429760812616_5020315640829837312_nДмитро Коток:

«Залежить від дизайну … Переважно все наліплено, строкато і губиться в загальній масі реклами».

65949323_461240974694850_7786445725310648320_nОлеся Кіма:

«Таке не запам’ятовується взагалі. Увага на красивих кольорах на клумбі, деревах, птахах, перехожих».

65645913_640516546465852_3986637155802808320_nІрина Литвиненко:

«Не звертаю увагу, як і на газети. Якийсь дурний слоган на білборді взагалі не вважаю за рекламу».

65605820_451659345628958_842602785961672704_nТетяна Яриловець:

«Краще б ці гроші за рекламу пішли на лікування хворих дітей, тоді я кандидата запам’ятала б краще, ніж просто рекламку».

Тож більшість опитаних негативно ставиться до подібної реклами або ж взагалі не звертає на неї уваги. Але всі одностайні в тому, що прихильність виборців варто здобувати реальними справами, а не агітацією.

Ще статті по темі

Back to top button