Маленькі містяни написали казки про Чернігів
Проєкт «Творча майстерня казок» реалізовували в Чернігові і цьогоріч. Навчання чернігівської малечі тривало від лютого. Причому заняття відбувалися за участі дитячої письменниці з Києва Ірини Громової.
«Основна ідея – розказати дітям історію міста, й у супроводі дитячої письменниці діти мали написати казку, події якої відбуваються в Чернігові.
Уже в нас відбувся випускний, на якому п’ятеро дітей, автори казок, отримали свої дипломи. І в нас тепер є казка Богдани Рибалко про киць-подружок, про князя хом’яка – від Діани Шумар, про Марка і його друзів – юної авторки Вероніки Нестеренко.
І знову ж таки ці казки розповідають про події в Чернігові.
Мені дуже подобається дитяче фентезі Лідії Соловйової, як Ліді та компанія рятували амулет. І мандрівка друзів Черніговом, яку описала маленька Варвара Ніколаєнко», – в коментарі для ЧЕЛАЙН зазначила Катерина Литвин, заступниця начальника управління культури і туризму ЧМР.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Літнє харчування та гігієна: що їсти та пити у спеку, аби не «загриміти» до лікарні
Із казками можна ознайомитися онлайн або в Туристично-інформаційному центрі.
«Можна прийти й абсолютно безкоштовно взяти казки в роздрукованому вигляді та читати їх удома. Кожна казка оформлена окремо, а на звороті є к’юар-код – посилання на інші казки наших випускників. Тобто береш одну казку, а отримуєш п’ять!
У літній сезон до нас дуже часто забігають діти разом із батьками, то можуть взяти ці казки про Чернігів і читати. Тобто казки дітям від дітей.
І мені здається, що дітям це цікаво, бо жоден дитячий письменник не може повністю спуститися на рівень 6-річної дитини, думати й писати, як вона.
Також для дітей важливо, що вони залишають власний слід у творчій історії нашого міста. А можливо, для когось це буде сходинка до того, що дитина захопиться письменництвом чи журналістикою», – пояснила Катерина Литвин.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Ірина Осташко
Фото – Chernihiv Tourist Information Center