Суспільство

На трасах Чернігівщини з’являться обов’язкові розриви дорожнього огородження для проїзду спецтехніки

З 1 вересня при новому будівництві, реконструкції чи капремонті швидкісних трас (доріг І категорії) повинні обов’язково передбачатися технологічні розриви дорожнього огородження по розділювальній смузі не рідше ніж через кожні 10 км. Це необхідно для того, щоб у разі надзвичайних ситуацій спеціальна техніка – швидка, пожежна, снігоприбиральна машина – могла зручно проїхати за призначенням.

Норма міститься у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Прилуччині ремонтують дороги

“Безпека людей – це пріоритет №1. Тому одне з важливих нововведень у цьому ключі – обов’язкові розриви дорожнього огородження на найбільших трасах не рідше ніж через кожні 10 км. Як це пов’язано? Сьогодні, згідно з чинними нормами, швидкісні траси проектуються з обов’язковим огородженням на розділювальній смузі по всій протяжності дороги. Розривів немає. Тому у разі якоїсь надзвичайної ситуації пожежна або швидка змушена проїхати десятки кілометрів вздовж цього огородження, щоб мати змогу розвернутися. Ось тут і були би доречні такі розриви. Тому ми впровадили відповідну норму в ДБН. Вона вступає в дію вже з вересня”, – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

За його словами, такі зміни також сприятимуть оперативній ліквідації ДТП та наслідків інших надзвичайних ситуацій, що у свою чергу дозволить забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ”, вже опубліковані та вступають в дію з 1 вересня 2019 року.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Урядовий портал

Ще статті по темі

Back to top button