Нова квитанція від «Водоканалу»: пояснення від коммунального підприємства

vodokanal-38e

Нова квитанція від «Чернігівводоканалу» прийде вже цього місяця. Справа в тому, що дві послуги – водопостачання і водовідведення, – які досі об’єднувались в одну квитанцію, тепер розділяють.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рух на перехресті вулиць Старобілоуська та Ріпкинська частково перекриють

Підштовхнули «Чернігівводоканал» до цього рішення два фактори – нарахування субсидій грошима та лист від «Ощадбанку», в якому той просив надавати реєстри окремо – за водопостачання та за водовідведення.

«Ситуація така: в законі України про житлово-комунальні послуги  сказано, що є дві послуги – водопостачання та водовідведення. І якщо ці дві послуги окремі, то мають бути окремі рахунки. Зараз ці послуги роз’єднуються, відповідно до законодавства. Це не «Водоканал» так захотів. Це не наші забаганки, а це законом передбачено. Старий рахунок залишається на водопостачання, а новий рахунок буде на водовідведення. Квитанції вже роздруковані. Буде та сама сума, з тим самим тарифом, просто буде розділення. Люди платитимуть стільки, скільки й платили. Якщо будуть сплачені  кошти на старий рахунок, нічого страшного не відбудеться, але тоді буде переплата з водопостачання і недоплата з водовідведенню, і це буде зазначено вже в наступній платіжці. Усі банки вже попереджені і вони мають змінити свої платіжні системи», – розповідає Ігор Грищенко, спеціаліст інформаційного відділу «Чернігівводоканалу».

Ця вимога про розділення рахунків, за словами Ігоря Грищенка, має бути виконана в усіх обласних центрах. Наразі її впровадили не всі, але, наприклад, у Черкасах вона існує ще з 2016-го року.

«Ми не відповідаємо, що робиться в інших обласних центрах. Є закон і ми маємо його виконати», – наголосив спеціаліст інформаційного відділу «Чернігівводоканалу».

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register