Нова настільна гра про Чернігів. Вам продадуть «Хімволокно» і зламають щелепу та ніс на Шерстянці
Харківська компанія «Фліксплей» створила гру на основі класичної «Монополії» на тему чернігівського бізнесу.
Видавці пропонують придбати гру «Бізнес по-чернігівськи», яка стала доступною з середини листопада.
Вартість розваги – 350 гривень. Вона – найбільш свіжий варіант серії, в якій раніше з’явилися такі ж настільні ігри: «по-полтавськи», «по-харківськи», «по-запорізьки», «по-дніпровськи», «по-одеськи», «по-київськи» та «по-вінницьки».
Правила класичні – гравці ходять по клітинках і можуть купувати підприємства та інші об’єкти, що дійсно існують в Чернігові. Зокрема, на полі присутні ТРЦ «Голівуд», ФК «Десна», броварня «Бірвіль», готель «Україна», ресторан Riverside, кондитерська фабрика STRILA, взуттєва фабрика «Берегиня», водоканал, Центральний ринок, залізничний вокзал та інші.
Не обійшлося й без ляпів. Наприклад, гравці можуть купити «Хімволокно», яке не працює же близько 10 років, або неіснуючі під вказаними назвами пивкомбінат «Чернігівське пиво» нічний клуб «Янтарна кицька» та Чернігівський педагогічний університет.
Також дивним є наповнення карток «Шанс» (це своєрідна лотерея, яка дозволяє гравцю отримати певні вигоди чи зазнати втрат – як кому пощастить).
Зокрема, один з варіантів пропонує відсидіти 1 коло «у в’язниці» за вбивство «друга Сєрьоги» або отримати повагу бізнес-партнера і підвищення авторитету за те, що ви «нажрались як тварина і почали постити історії в Інстаграм».
Присутня й певна стереотипна локалізація в цих картках. Наприклад, поїздка на Шерстянку приносить збитки, оскільки доведеться витрачатися на зламану щелепу і ніс.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Джерело: 0462.ua