Суспільство

Нові можливості для гостей Чернігова: туристам запропонували бота, що дає знижки на низку послуг

Сама ідея належить місцевій компанії, що здійснює міжміські перевезення. Спершу вони апробовували Viber-бот і надавали знижки на власні послуги. Коли побачили, що ініціатива набуває популярності серед туристів, то звернулися до чернігівського Туристичного інформаційного центру та запропонували розвивати цю ідею разом.

«Потім ми вже спільно вели перемовини з готельєрами, рестораторами про те, щоб доєднати їх до цього туристичного продукту. Таким чином туристи, вирушаючи з Києва до нас, можуть бронювати місця в автобусі, від метро «Чернігівська» приїжджають сюди і розуміють, що в них є знижка на сніданок чи обід у певних ресторанах. Менше сплачуватимуть за екскурсії, які проводить наш центр, нижчою буде ціна і при заселенні до певних готелів міста. Це спільний проєкт місцевої влади та бізнесу», – пояснює заступник начальника управління культури та туризму Чернігівської міської ради Катерина Литвин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні буде створений єдиний туристичний портал

У середньому знижки становлять 15%. Також діє акція на перевезення, коли кожна четверта людина їде безкоштовно. Невдовзі планують запустити кешбек.

Як зазначила Катерина Литвин, така послуга дає можливість туристам комфортно почуватися в Чернігові, оскільки людям уже надається список можливих місць для харчування або поселення і не треба шукати їх самотужки.

Аби скористатися цими послугами, необхідно просто зареєструватись у боті, після чого туристу прийде відповідне повідомлення чи QR-код. Саме його і потрібно буде показати в закладах, які долучилися до програми. Це три місцеві готелі, п´ять ресторанів і безпосередньо сам Туристичний інформаційний центр.

Катерина Литвин зазначає, що перш ніж повністю запустити проєкт, особисто перевіряла, як працює ця система.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уже можна переглянути готові сторінки каталогу туристичних об’єктів

Розпізнати автобуси, що беруть участь у проєкті, можна за наклейкою-логотипом «Чернігів – місто легенд». Також на них будуть QR-коди з посиланням на офіційний сайт Туристичного інформаційного центру, де й можна ознайомитись із докладною інформацію про послуги, які надає новостворений Viber-бот.

На момент запуску Viber-бота послугою скористалися 1200 туристів. У майбутньому також створять такий бот у Telegram.

Із вересня планують зробити знижки для студентів, які їдуть із Києва, та медичних туристів, яких тепер дедалі більше. За словами Катерини Литвин, кияни дедалі частіше їдуть до Чернігова, аби отримати послуги стоматологів чи інших спеціалістів. Наразі тривають перемовини з клініками.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ще статті по темі

Back to top button