Суспільство

Поверніть кваліфікований сервіс «Тойота» до Чернігова: клієнти обурені непрофесіоналізмом нового дилера

«Поверніть кваліфікований сервіс «Тойота» до Чернігова». Ці слова ми почули від відомого на Чернігівщині підприємця Олександра Вікторовича Лазара. Трохи перевівши подих від обурення Олександр Вікторович розповів нам про свій досвід відвідування нібито «офіційного» дилера «Тойота» в м. Чернігові – ТОВ «Соллі-Плюс.Чернігів».

До цього він мав змогу ознайомитися із серією публікацій про наше журналістське розслідування, що стосувалося вищезазначеного ТОВ «Соллі-Плюс. Чернігів», яке не може довести покупцям свого статусу як офційного дилера «Тойота», хоча в медійному просторі таким себе рекламує (сайт, зовнішня реклама і т.д.). Утім, замість якості і обіцяного сервісу чернігівці отримують непрофесіоналізм і некомпетентність персоналу.

«Я був і буду клієнтом ТОВ «АК «Сівер-Авто». Перший наш досвід взаємодії з цим дилером відбувся під час купівлі нами автомобіля через салон. В подальшому саме тут ми його і обслуговували. Потім ми придбали інший автомобіль і продовжуємо обслуговувати його в «Сівер-Авто». Коли у ТОВ «АК «Сівер-Авто» за загадкових обставин відібрали ліцензію, то клієнти, які мали автомобілі на гарантії, були змушені їздити до Києва аби обслуговувати автомобілі там. Це дуже незручно: адже це витрати на паливо; а також цінова політика в Києві суттєво вища. Це тривало довгий час, але не їздити вони не могли, адже автомобілі були на гарантії, зрозуміло, що це для них важливо. А от ті люди, які вже потребували післягарантійного обслуговування – всі кого я знаю, всі мої колеги, залишились тут і їздили саме на «Сівер-Авто», — розповідає Олександр Лазар.

І це не дивно. Адже до «офіційного» дилера ТОВ «Соллі-Плюс. Чернігів» у чернігівців дуже багато нарікань. Тому клієнти обрали перевіреного часом і справами дилера.

«По-перше, це досвід, який не купиш ні за які гроші. Можна побудувати найсучасніший салон, з усіма привілегіями, все оздобити, закупити найновішу техніку, але якщо нема фахівців – це все нічого не дасть. Розкажу один приклад: мій колега (також аграрій), він три місці тому замовляв автомобіль, користуючись послугами «Соллі-плюс». Коли він прийшов до салону і намагався з менеджером поговорити, аби отримати відповідну консультацію (адже покупка машини це дорого і потрібно вивчити всі можливі аспекти), йому менеджер відповів: «Ви знаєте, я працюю тут тільки два тижні, я ще «Land Rover» від «Land Cruiser» не дуже відрізняю, тому про комплектацію я вам розказати точно не зможу. Ось вам буклет, беріть, читайте». На цьому спілкування закінчилось. В автомобілях є багато питань нестандартних, назвемо це так, які потрібно вирішувати по автомобілю, з огляду на його нагальний стан, а не по книжці. Виникають якісь питання по типу шуму, скрипу, питання складних технічних систем. Якщо звернутись до офіціалів, наприклад в Києві, вони пропонують все міняти в зборі. Так простіше, звичайно, але це все великі кошти. Працівники «Сівер-Авто», наприклад, коли у мене виникло питання по КДСС, це система дуже складна в обслуговуванні, вона закритого типу і мені потрібно було прокачати всі контури. Мені в Києві відмовили це робити. В Чернігові на «Сівер-Авто» це зробили і зробили якісно. На той час заміна цих запчастин коштувала близько 1500 доларів, але ми це питання вирішили частковою прокачкою, заміною масла і вклались всього у 1500 гривень. Я вважаю, що це супер-економія. Багато питань також пов’язаних зі складною електронікою. У «Сівер-Авто» є люди, які не те що можуть полагодити, але й провести складну діагностику. Також дивним для мене є те, що працівники «Соллі-Плюс» не дають згоди на те, аби клієнт перебував під час ремонту свого автомобіля поряд з майстрами, спостерігав за процесом. Заборонено і все. Якщо ж ми говоримо про «Сівер-Авто», то там така можливість є. Людину споряджають необхідним спеціальним одягом і вона може спостерігати за тим, як відбувається ремонт її автомобіля. Моя головна теза в тому, що автомобілі зараз дуже дорогі. Віддати автомобіль в руки майстра, в якому ти не впевнений, дуже ризиковано. Він зробить якусь шкоду, а потім скаже, що це ви його зламали, розумієте. Я б, наприклад, не хотів. Це дуже небезпечно. Я дійшов до такої думки не лише зі свого досвіду, але й наслухавшись історій своїх колег, обговорюючи з ними те, що наразі відбувається. Це понад 15-ть людей, котрі зараз обслуговуються і там, і там. Але якщо щось потрібно, скажімо позагарантійно, то вони їдуть на «Сівер-Авто», адже там вони впевнені в якості та професіоналізмі», — зазначає Олександр Лазар.

На погану якість обслуговування і некомпетентність дилера ТОВ «Соллі-Плюс. Чернігів» почали масово скаржитися клієнти.


Очевидним залишається факт – попри те, що автомобільний бренд «Тойота» у Чернігові нібито представляє дилер ТОВ «Соллі-Плюс. Чернігів», клієнти обирають все ж перевірену якість і професіоналізм  ТОВ «Сівер-Авто».

*Реклама

Ще статті по темі

Back to top button