Це зручнота вигідно! Власниками нових банківських карток АТБ-Pay стали вже більш як 150 тисяч українців
Пройшло всього декілька місяців з того моменту, як найбільша торговельна мережа країни «АТБ» разоміз «Райффайзен Банком» і Visa випустили унікальний банківський продукт, який максимально спрощує процес купівлі товарів і дає можливість заощаджувати серйозні суми. Це стало першою у своєму роді колаборацієюритейлута банківської сфери. Результат такого співробітництва виявився напрочуд успішним.
Українці, які, як відомо, у більшості випадків надзвичайно обережно ставляться до нових банківських продуктів та, як і раніше, віддають перевагу розрахункам готівкою, почали досить активно переходити на кешлес. Після високого старту в Запоріжжіпроєкт масштабували на Дніпро, Київ і Київську область. Це лише перший етап. Такакартка надає власникові всі переваги звичайної банківської картки VisaGold. Вона максимально зручна для використання, безоплатна для здійснення будь-яких транзакцій, у тому числі й для поповнення в банківських терміналах самообслуговування.
«Ця картка доступна не тільки для використання в магазинах торговельної мережі «АТБ». Ви можете попросити вашого роботодавця перераховувати на неї зарплату, на цю картку можна одержувати пенсію, соціальні виплати, робити з нею будь-які операції, отже, користуватися нею, як будь-якою іншою карткою», — пояснив на пресконференції в столиці Олексій Пузняк, директор департаменту продуктів для приватних клієнтів «Райффайзен Банку».
При цьому нова картка АТБ-Pay дозволяє заощаджувати значні коштипід часкупівлі товарів.
Перелік товарів, на які поширюється ексклюзивна суперзнижка (у разі оплати карткою АТБ-Pay), перевищує 600 найменувань. Планується, що йогозмінюватимуть один раз на тиждень, а це відкриває нові можливості для економії.
Як повідомив Денис Сапарбаєв, начальник відділу розвитку сервісів «АТБ-Маркет», до цієї програми включено товари, що належать до всіх товарних груп. Додаткові знижки в межах акції «Суперціна» позначені спеціальними цінниками помаранчевого кольору.
«АТБ-Payє для нас стратегічним проєктом, а «Райффайзен Банк» – наш стратегічний партнер, з яким ми працюємо багато років. Ми маємо намір динамічно розвивати цей продукт, оскільки це не акція і не одноразовий захід. Тепер проєкт стрімко розширюється – ми підключаємо регіон за регіоном. Протягом найближчих тижнів будуть охоплені центральні, південні та північні райони країни», — поділився планами Денис Сапарбаєв.
Усього за два місяці власниками платіжних картокАТБ-Payсталипонад 150 тисяч громадян. Цей показник стрімко збільшується. Можливо, у питанні довіри до такого банківського продукту свою роль зіграла бездоганна репутація торговельної мережі № 1 в Україні. За більш ніж чверть століття роботи в сфері роздрібної торгівлі компанія «АТБ» стала добре знайома кожному із нас – вона пропонує гарантовано свіжі продукти харчування та товари першої необхідності чудової якості. Нагадаємо, що на прилавках кожного із 1230 супермаркетів найбільшої української торговельної мережі, яка охоплює 24 області України, презентовано понад 3,5 тисячі найменувань продукції. Це й товари українських виробників, і продукція знайомих мільйонам українців власних торгових марок «АТБ», і вишукані заморські делікатеси. При цьому ціни в магазинах цієї мережі традиційно нижчі засередньоринкові на 10–15%. Враховуючи акційні пропозиції («Товар дня», «Товар тижня» тощо) заощадити можна навіть 50%! Важливо також і те, що в супермаркетах «АТБ», які свого часу першими познайомили українців з форматом магазину самообслуговування, завжди формують чесні ціни на продукцію.
Крім того, корпорація «АТБ» сьогодні є найбільшим платником податків і роботодавцем у галузі роздрібної торгівлі. Як патріотичний бізнес компанія надає систематичну підтримку найбільш незахищеним верствам населення, реалізуючи безпрецедентні за масштабом благодійні та соціально значущіпроєкти. Це, погодьтеся, гідно поваги та довіри. Уже понадчотири мільйониосіб стали постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» у різних куточках нашої найбільшої в Європі країни. За даними міжнародної дослідної компанії Nielsen, клієнтами магазинів «АТБ» фактично є до 95% населення України, що купують продукти харчування. Хтось приходить у магазини «АТБ» раз на місяць, хтось щотижня, а хтось придбаваєтут продукти щовечора. Усі ці люди впевнені у свіжості, якості та безпеці кожного купленого товару. Вони знають, що «АТБ» поліпшує якість життя населення, змінює українську торгівлю, впроваджуючи сучасні клієнтські сервіси, використовуючи диджитал-рішеннята інноваційні технології. Нова банківська картка зможе спростити розрахунки та допоможе зберегти сімейний бюджет.
Як можна одержати картку АТБ-Pay
- У будь-якомувідділенні«Райффайзен Банку».Знайти найближчевідділення банку зараз.
- Зісмартфоначи комп’ютера заказати карткуна сайті«Райффайзен Банку»й активуватиза допомогою мобільного додатка «Дія».
- У консультанта банку в магазинах торговельноїмережі «АТБ» (заразця опція доступна в Києві, Дніпрі таЗапоріжжі). При собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код (ІПН).
Планується, що незабаром таку картку можна буде одержати прямо на касі, а процедуру її активації пройти максимально просто, відсканувавшисмартфоном спеціальний QR-код (він розміщений на самій картці).