Суспільство

У Чернігові з’ясували, яке морозиво найкраще (Фото)

За давньою традицією, започаткованою ще в Японії, власник компанії давав їй своє ім’я, щоб показати, що за нею стоїть конкретна людина, яка особисто відповідає за якість і не боїться, щоб продукт асоціювався саме з нею.

У далекому 1998 році в Житомирі саме цим шляхом пішов Петро Рудь, назвавши власним прізвищем торгову марку морозива «Рудь», яка сьогодні є лідером за якістю та продажами в Україні (з 1992 року випускали морозиво під маркою «Житомирський маслозавод»).

Цієї суботи компанія «Рудь» – найвідоміший бренд холодних десертів – влаштувала феєричне свято для найменших чернігівців. Центральний парк культури і відпочинку міста приймав яскраве солодке Свято морозива – майстер-класи, зачіски, тату, аквагрим, атракціони, спортивні змагання, конкурси, розвиваючі ігри та концертна програма були приправлені 100% морозивом від компанії «Рудь».

Уся територія заходу умовно ділилася на дві локації: атракціони та парк розваг. Організатори максимально спростили умови потрапляння на атракціони, для цього достатньо було купити одне морозиво, навзамін отримавши квиток на «острівець емоцій та драйву» від ТМ «Рудь». Загалом цього року налічувалося 18 різнопланових видів розваг – для будь-якого віку та уподобань.

Приємною несподіванкою стало розширення парку розваг. Окрім сцени, гості мали можливість відвідати Творчий бульвар, Дитячий сквер, Родинну алею та Спортивну площу. Участь в активностях свята була абсолютно безкоштовною! Веселощі кожної локації передбачали конкурси та естафети, показові виступи та змагання. І, як на кожному «Святі морозива» від ТМ «Рудь», учасники отримували дарунки, цінні призи та «холодні смаколики».

Подробиці свята дивіться на сайті svyato.rud.ua.

Про захід розповідає провідний маркетолог компанії «Рудь» Тетяна Хомяк:

_Татьяна Хомяк

    • «Морозиво «Рудь» – це завжди свято для дітлахів. Сьогодні в Чернігові вирішили порадувати містян не тільки нашою продукцією, а й гарним настроєм».
    • Як часто ви влаштовуєте такі свята?
    • «Свято морозива» – це соціальний проект, який ми проводимо по всій Україні. Головна мета – дарувати дітям радість. На сьогодні асортимент ТМ «Рудь» налічує приблизно 100 видів морозива. Є традиційне дитяче вершкове морозиво, його зроблено з натурального молока, цукру та вершків. Але також є морозиво з різноманітними смаками, щоб порадувати наших маленьких гурманів, – шоколадне, горіхове, фруктове тощо. Для його виготовлення використовують тільки натуральні наповнювачі, тому наше морозиво не тільки смачне, але й корисне.
    • В Україні ТМ «Рудь» одна з найпопулярніших. А чи експортуєте свою продукцію за кордон?
    • Так. Ми експортуємо морозиво в понад 20 країн світу. Основні – Грузія, Ізраїль, Об’єднані Арабські Емірати, США, Китай, Чехія, Хорватія. На сьогодні ми – єдиний виробник морозива в Україні, який отримав сертифікат BRC, що дає можливість працювати в Європі з міжнародними торговими підприємствами та закладами торгівлі.
    • Чому порадили б серед усіх десертів віддати перевагу саме морозиву?
    • Морозиво – це більш корисний десерт, має значно меншу калорійність, ніж, наприклад, шоколад або печиво. Порівняно з іншими десертами, що піддаються впливу температур, морозиво завжди знаходиться в камері, при постійній температурі.
    • Морозиво «Рудь» через широкий асортимент має доволі різноманітну ціну. Чи може свідчити висока ціна про високу якість і навпаки?
    • У нас є морозиво в різних цінових категоріях – є дешевше, є дорожче. Але головне для всіх – це якість. Різниця в ціні з’являється через різницю в жирності, різноманітності наповнювачів – горіхи, шоколад, фрукти тощо. Молоко беремо тільки натуральне, від молочних господарств і фермерів Житомирської області. Привозимо власними молоковозами, перед цим перевіряючи на якість. Вища вартість може бути з огляду на складні технології виготовлення, наприклад, морозиво «Імпреза». Ліній, на яких його виготовляють, усього три в світі – одна в нас і ще дві в Європі.

«100% морозиво», «Супершоколад», «Імпреза», «Ескімо», «Дитяче бажання», «Мегаблок» – це морозивні хіти, що вже стали легендарними в Україні. І дуже приємно, що компанія не тільки дбає про якість своєї продукції, але й має чітку соціальну програму – забезпечує своїм поціновувачам атмосферу радості та літнього настрою.

*Імідж

Ще статті по темі

Back to top button