У грудні в Кіптях буде встановлено перший WIM-комплекс для зважування вантажівок у русі

2020_11_13__coronavirus

Перша система зважування вантажівок у русі у Чернігівській області встановлюється у Козелецькому районі на початку траси М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ (км 0+639). Вже готовий фундамент. У грудні будуть встановлені металеві рамки, освітлення та інтелектуальна система з вагогабаритними датчиками. Почати зважувати вантажівки у русі плануємо наприкінці 2020 року.

2020_11_23_wim_komleks

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На дорогах можуть почати зважувати пасажирський транспорт

WiM (weigh-in motion) — це розумна система комплексного збору інформації про транспорт, що рухається автошляхами. Вона здійснює цілодобовий контроль руху у реальному часі, автоматично фіксує порушення (номерний знак, габаритні розміри, маса, кількість осей, швидкість тощо). Автоматизована система здатна зберігати інформацію про пересування більше ніж 10 000 автомобілів в одному напрямку.

2020_11_23_wim_komleks

Як працює система зважування у русі?

Основа роботи WiM – це майданчик для динамічного зважування. Саме через нього збирається уся основна інформація, яка потім передається в програмний центр обробки інформації. За структурою, майданчик є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів. Розміри активного майданчика становлять 700х450х58 см. Тобто обійти WiM неможливо – комплекс перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово. Підкріплює надійність даних те, що навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках.Точність зважування під час руху коливається в межах 2%, в статиці – 0,05%. Майданчик захищений від можливих перенапруг, може працювати при температурі від -30°С до +40°С.

2020_11_23_wim_komleks1

Система здатна зберігати інформацію про пересування більше ніж 10 000 автомобілів в одному напрямку вагою не менше 3,5 т. Вражає і точність зважування: під час руху вона коливається в межах 2%, в статиці – 0,05%. Майданчик може працювати в температурному діапазоні від -30°С до +40°С, а всі його компоненти захищені від можливих перенапруг.

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register