Суспільство

У травні завершаться підготовчі роботи до капремонту аварійного мосту через річку Снов

Біля Сновська на трасі Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ споруджується об’їзна дорога біля мосту через річку Снов. По цій тимчасовій переправі наприкінці травня буде організовано рух транспорту на час виконання дорожніх робіт. До кінця 2021 року аварійний міст буде закрито на капітальний ремонт.

Довжина мосту через Снов – 270,5 м. Це один із великих мостів на території Чернігівської області. Його вік – 45 років. Збудований у 1976 році, матеріал – залізобетон. Після обстеження спеціалізована організація дала висновок – міст аварійний, експлуатаційний стан 5-й. Є загроза руйнування конструкції. Виявлені руйнування бетонних частин мосту, тріщини на опорних конструкціях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові планують відремонтувати міст через Стрижень

Капітальний ремонт мосту передбачає: ремонт проміжних і крайніх опор, монтаж прогонової будови, улаштування мостового полотна, шару гідроізоляції, деформаційних швів, асфальтобетонного покриття, влаштування тротуарів, системи водовідведення, освітлення, ремонт підходів до мосту.

Підрядна організація – ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ».

Дорога забезпечує зв’язок між низкою адміністративних центрів Чернігівської області. Тут рухається транспорт аграрних і лісозаготівельних підприємств, міжнародний транзит, легкові авто, пасажирські та шкільні автобуси. Міст відіграє важливу роль у туристичній сфері Чернігівщини. Річка Снов – улітку одне з найпопулярніших місць для відпочинку в Чернігівській області.

У межах Програми президента України «Велике будівництво» у 2021 році в Чернігівській області планується відремонтувати 182 кілометри доріг державного значення, 9 мостів оновити капітально і 5 мостів реконструювати.

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ще статті по темі

Back to top button