Вагова «дискримінація»: у Чернігові дитина не змогла прокататися на гіроборді
За сприяння Управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, жінка повернула понад 5000 гривень за справний гіроборд.
Споживачка придбала синові гіроборд у великій торговій мережі. Під час консультації, продавець разом із дитиною проїхався по торговому залу магазину і продемонстрував якісну роботу апарату. Щаслива родина, задоволена покупкою, поїхала додому. Там дитину поставили на гіроборд, але він не поїхав. Виявити причину самостійно не змогли і жінка повернулась до магазину. Там їй відповіли, що товар перед продажем перевірили на якість і справність, отож продавці відправили жінку до сервісного центру.
Перевірка сервісного центру показала, що прилад справний, а причина у непрофесійній консультації продавця. Казус полягає у тому, що вага людини, яка користуватиметься гіробордом, має бути не меншою за 20 кг. Ця інформація вказана у технічному паспорті на даний товар, проте продавець-консультант не повідомив про це.
Після усної консультації в управлінні споживачка звернулась з товаром до магазину, де гіроборд перевірили на працездатність та повернули кошти у повному обсязі – 5200 грн.
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.