Як працює податкова за воєнного стану
Сплата податків є основою економічної стабільності, особливо під час війни. На час активних бойових дій органи податкової фізично не працювали, але допомогу надавали «гарячі лінії».
За повідомленням ДПС у Чернігівській області, усі державні податкові інспекції наразі відновили свою роботу. Для комфорту платників податків в умовах воєнного стану сервісне обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від їхнього місця обліку.
Разом з тим, завдяки проєкту уряду «Держава в смартфоні», особисте відвідування податкової інспекції не є обов’язковим, а послуги надаються в декілька кліків.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як можна отримати профорієнтаційні послуги служби зайнятості під час війни
– Близько 90% послуг можна отримати в електронному кабінеті, окрім, наприклад, отримання реєстраційного номера (ідентифікаційного коду). Проте вам його нададуть в будь-якій інспекції по Україні, – підкреслила заступниця начальника Чернігівської ДПІ Тетяна Рубан.
Процедура надання адміністративних послуг не змінилась. Податкові інспекції працюють з 9 до 16 години у робочі дні.
Інформаційно-довідкові послуги та консультації платники податків можуть отримати у Контакт-центрі ДПС за тел.: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів). Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +38044 4541613.
Всі зміни в податковому законодавстві та процедури отримання адміністративних послуг можна відслідковувати тут — cabinet.tax.gov.ua
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської обласної військової адміністрації