ВійнаСуспільство

«Буча Комбуча» і редиска «Азовсталь»: чернігівці – про ставлення до подібних назв продуктів і товарів

У Верховній Раді України 20 березня зареєстрували законопроєкт №9128 щодо обмеження використання патріотичної тематики під час реєстрації торговельних марок і в рекламі.

Адже прикладів, коли компанії надають своїм товарам чи продуктам специфічні назви, вже вистачає. Наприклад, одна фірма назвала насіння редиски – «Азовсталь», інша рекламує сухарики з назвою «Збройні сухарі України», а ще є напій «Героїчна Буча Комбуча»  й таке інше.

А чи прийнятними такі назви вважають чернігівці?

Віктор Бистров, депутат Чернігівської міської ради

На мою думку, не треба цього робити, бо в тих, хто постраждав, це може зумовити негативні емоції. Війна триває, і більш доцільно використовувати ці асоціації в патріотичному та соціальному сенсах.

Михайло Жирохов, військовий експерт

Із етичного погляду, вважаю такі маркетингові кроки неприпустимими. А тим більше з використанням державних символів. Та й велике питання – чи підвищує такий маркетинговий хід продажі? Думаю, що ні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рясні дощі не дають можливості облаштувати понтон у Новгород-Сіверському районі

Сергій Павленко, історик, журналіст

Я на такі назви не звертав уваги, тому важко щось сказати… Якщо це хтось зараз так піариться, то прикро…

Юрій Дахно, краєзнавець

Наче по серцю різонуло. Жах! Моє ставлення до цього негативне.

Вадим Балінський, працівник сфери охорони здоров’я

Ніколи не чув про такі продукти. Якщо вони є, то це ЗРАДА або ДЕБІЛІЗМ на межі знущання.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Ірина Осташко

Ще статті по темі

Back to top button