На продукти місцевого виробника повішали розпізнавальний знак
Кілька місяців тому в Чернігові стартувала інформаційна кампанія «Чернігів, купуй рідне!», до якої вже долучилися деякі місцеві торгові мережі. Серед них СООР, «Седам», «Союз», «Квартал» та «Еко». Також висловили готовність приєднатися найближчим часом – «АТБ» та «Велмарт».
Ця акція проходить в рамках Програми підтримки малого та середнього підприємництва на 2017-2020 роки, яка розроблена в тісній співпраці з підприємницьким активом міста.
Про це повідомляє прес-служба Чернігівської міськради.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Атрошенко звинуватив постачальників молока в школи і садки Чернігова в гастрономічних злочинах
У рамках кампанії товари чернігівських виробників позначаються спеціальним знаком – «Чернігів, купуй рідне!». Це робиться для того, щоб привернути увагу покупців та підтримати місцевого виробника, який дає робочі місця та сплачує податки у місцевий бюджет.
На цьому тижні Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко в міській раді зустрівся з місцевими виробниками та представниками торгівельних мереж.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Столичні журналісти проінспектували Чернігів
Як зазначили присутні на зустрічі керівники харчових підприємств, чернігівська продукція експортується не тільки в інші міста України, а й за кордон, де вона є конкурентоспроможною. А ось у чернігівських магазинах місцеві товари майже не помітні.
Міський голова в результаті запропонував налагодити діалог та через два місяці підписати відповідний Меморандум.