«Чернігівобленерго» удосконалює «Особистий кабінет» для побутових споживачів електроенергії
Відтепер на одній віртуальній платформі «E-Svitlo» https://cn.e-svitlo.com.ua/ об’єднано послуги Оператора системи розподілу та Постачальника.
Так, окрім можливості передати показання електролічильника, відтепер користувачі сервісу «Особистий кабінет» матимуть можливість:
отримувати інформацію про зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні (причину та термін відновлення електропостачання, у т.ч. й про заздалегідь заплановані);
оформити звернення як до розподільчої компанії, так і до постачальника (крім м. Славутич) без дзвінка до кол-центру;
переглянути персональну інформацію, у т.ч. й про засіб обліку електроенергії;
отримати рахунок за електроенергію в електронному вигляді (також зберігається архів рахунків за попередні періоди);
здійснити оплату онлайн і контролювати платежі за використану електроенергію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Чернігівобленерго» відкриває телефонну лінію для споживачів поважного віку
Серед переваг також слід назвати можливість приєднання кількох особових рахунків до одного облікового запису.
УВАГА! Якщо ви до цього були користувачем сервісу «Особистий кабінет» на сайті АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО», для безпечного користування оновленим «Особистим кабінетом», вам необхідно змінити пароль на вході до сервісу!
Сервіс містить докладну інструкцію для користувачів послуги – за посиланням https://cn.e-svitlo.com.ua/…/instructions_pobut2.pdf.
Тож, у період введених карантинних заходів ця послуга стане в пригоді широкому спектру побутових споживачів електроенергії.
Chernihiv Oblenergo
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv