У Чернігові підприємцям почали виписувати приписи за невідповідність концепції їх вивісок і реклами
Мінімум реклами та уніфіковані вивіски: Чернігів крок за кроком наближається до європейських норм і стандартів, зокрема й у питанні оформлення фасадів.
Нагадаємо, на початку минулої осені виконком міської ради ухвалив Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. Зважаючи на виклики ковіду, підприємцям був даний ще рік для поступового її впровадження. Але з 2 вересня цього року річний термін для приведення фасадів і вивісок у центрі Чернігова до вимог дизайн-коду сплив. І від 2 вересня співробітники муніципальної варти вже почали перевіряти паспорти фасадів у власників бізнесу. Тим, у кого вони застарілі чи відсутні, виписують приписи і направляють на комісію з питань архітектури.
Далі по кожному закладу свої висновки мають зробити фахівці профільного управління, які й нададуть рекомендації щодо розміщення тих чи інших конструкцій на фасаді, аби вони не вибивалися із загальної ідеї і не псували вигляду будівель. Це стосується кількості вивісок, їх форматів, кольорового оформлення, підсвітки та іншого.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За два тижні в Чернігові почнуть діяти нові правила оформлення вивісок
— Управління архітектури розсилало всім листи про те, що була прийнята концепція і розроблені певні стандарти. Після чого КП «Муніципальна варта» попереджувала всіх підприємців про те, що буде перевірятися документація відповідно до нової концепції і людям був відведений час — цілий рік, від 2 вересня 2020 року по 2 вересня 2021 року. Можна сказати, що відсотків до 5 відповідальних бізнесів знайшлося. А так, мало хто рухався в цьому напрямку, — розповів інспектор-ревізор відділу з контролю за благоустроєм міста КП «Муніципальна варта» Олександр Загребельний.
Якщо невідповідна реклама не буде замінена, на підприємців чекатиме штраф від 340 до 1 360 гривень і примусовий демонтаж. За словами інспектора, нині основна задача — привести до ладу центральну частину та головні вулиці міста. Результат їхньої роботи за кілька днів — по 40-50 таких приписів.
— Сьогодні ми працюємо за адресою від Валу до драматичного театру, то тут в більшості підприємців наявний паспорт фасаду, який відповідає нинішнім критеріям. Якщо брати інші вулиці, віддалені від центральної частини міста, то там ситуація гірша, — доповнив Олександр Загребельний.
З самою ухваленою концепцією, а також тим, що в питанні збереження унікальності архітектури і привабливості міста бізнес має йти на певні поступки, підприємці здебільшого погоджуються.
Чернігів не перше місто, що розробило і запровадило дизайн-код, аби позбутися непотрібної і нав’язливої реклами на вулицях. Таким же шляхом раніше пішли Львів, Івано-Франківськ та інші міста України.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv
Прес-служба Чернігівської міської ради