Суспільство

Сучасні, креативні і прогресивні: Сновська школа № 1 впевнено рухається вперед (Фото)

Сновська загальноосвітня школа №1 є найбільшим навчальним закладом Сновської громади та опорним закладом освіти. Нині в школі навчається 604 учні, функціонує 24 класи, із них три інклюзивні. В 10-11 класах запроваджено профільне навчання за напрямками «Філологія», «Іноземна філологія», «Математика».У школі організовано освітній процес за денною, індивідуальною (педагогічний патронаж — 2 учні, домашньою — 1 учень), інклюзивною (3 учні) формами навчання, що забезпечує право кожної дитини на рівний доступ до освіти.

У навчальному закладі працює 46 досвідчених педагогів, із них: один має Почесне звання Заслужений вчитель України; п’ять – звання Відмінник освіти; один – науковий ступінь кандидата наук; четверо – педагогічне звання «учитель-методист»; двадцять – «старший учитель»; двадцять дев’ять учителів мають вищу кваліфікаційну категорією.

У школі діє дев’ять навчальних кабінетів (української мови та літератури, фізики, біології, хімії, географії, інформатики, інформаційних технологій, зарубіжної літератури, математики), працює навчальна майстерня з кабінетами технічної праці та обслуговуючої праці, діє спортивний зал та два спортивні майданчики. Для проведення корекційно-реабілітаційних занять для дітей з особливими освітніми потребами створена ресурсна кімната «Кімната успіху».

0cb421e6-1dd2-4447-ab92-36ce4341cf1c 240592564_1041872679981745_6265461674754893146_n IMG_20201117_130931 IMG_20201216_153827 IMG_20211122_120029

Педагогічний колектив навчального закладу – команда однодумців, що вирізняються високою професійною майстерністю та педагогічною творчістю. Адже всі разом учасники освітнього процесу будуть школу-коворкінг — школу, в якій усі роблять спільну справу. Основний принцип, на якому побудовано школу-коворкінг – це mental wellness, розвиток індивідуальних талантів та здібностей кожного учня, формування вмотивованої та успішної особистості.

З березня 2020 року навчальний заклад очолює Заслужений учитель України, кандидат педагогічних наук Алла Єрмоленко. Алла Олександрівна – учитель з багаторічним стажем, науковець і творча особистість, Має 82 публікації. Із них: 23 методичні посібники (у співавторстві),  47 статей у провідних фахових та наукових виданнях, 11 статей у збірниках матеріалів конференцій, один підручник з методики викладання історії для студентів педагогічних університетів «Новітні траєкторії навчання історії та правознавства в сучасній українській школі». Учні Алли Олександрівни переможці ІІІ (обласного) та лауреати ІV етапів Всеукраїнської шкільної олімпіади з історії (13 дипломів), переможці ІІ (обласного) та дипломанти ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт учнів-членів Малої Академії Наук (15 дипломів І-ІІІ ступеня у ІІ етапі, та 9 дипломів ІІ-ІІІ ступеня у ІІІ етапі). Двоє учнів стали Президентськими стипендіатами. За неповні два роки її директорства школа змінилася, як зовні, так і зсередини: удосконалено матеріально-технічну базу та створено комфортне освітнє середовище для всіх учасників освітнього процесу, підвищено якість освітніх послуг, в навчальний процес впроваджено сучасні технології навчання та створено умови для розкриття потенціалу кожної дитини як рівноправного учасника освітнього процесу.

159602008_1202344316849212_198131885832146006_n

Справжніми помічниками директорки й однодумцями є її заступники: молоді, креативні, амбітні дівчата: Оля Гаврилець, Катя Бутенко та Яна Биша – вони прийшли на свої посади з новим директором. З юнацьким запалом, творчим ентузіазмом, неабиякою креативністю беруться до будь-якої справи.Їм притаманні оригінальність, постійний пошук оптимальних виховних та педагогічних рішень, вдосконалення, імпровізація та модернізація поставлених завдань. Вони завжди в оточенні дітей, вони завжди на «одній хвилі» з ними. До речі, Оля Гаврилець на громадських засадах очолює ще й Молодіжну раду САМ при міському голові Сновської МТГ. Тому її креативні ідеї реалізуються не тільки в межах школи, а й в межах всієї громади, зокрема проект «Шкільний бюджет», який направлений на формування системи співпраці і взаємодії міської ради та шкільної громадськості шляхом підготовки та реалізації учнівських проектів.

P2520158

За неповні два роки навчальний заклад змінився: відремонтовано коридор на другому поверсі, евакуаційний вихід, водогін та каналізацію на правому крилі школи, введено в експлуатацію туалет на першому поверсі. З метою формування безпечного освітнього середовища в коридорах та на подвір’ї школи встановлено систему відеоспостереження.

Зусиллями адміністрації та педагогічного колективу в навчальному закладі реалізовано два проекти «Релакс-хаб» (створення зон відпочинку у коридорах школи) та ресурсна кімната «Кімната успіху» для проведення корекційно-реабілітаційних занять для дітей з особливими освітніми потребами.

Проект «РелаксХаб» було реалізовано за кошти громадського бюджету. В рамках проекту було відремонтовано коридор третього поверху створено дві зони відпочинку на третьому поверсі та придбано м’які меблі для першого та другого поверхів, придбано матеріали, меблі, обладнання для зон відпочинку. Тепер після уроків чи складної контрольної діти мають можливість відпочити та корисно провести свій вільний час.

52c65b10-9820-43e2-a1a3-fed7c751522b 73cd8066-b608-4598-8540-de2912aab417 IMG_20211123_160843 IMG_20211124_092824(1)

Впровадження інклюзивної освіти в навчальному закладі передбачає не лише включення дітей з особливими освітніми потребами до освітньої діяльності, а й облаштування для них комфортного середовища. У школі функціонує реабілітаційно-ресурсна кімната для дітей з ООП Сновської ОТГ «Кімната успіху», в якій створено  4 зони реабілітаційно-ресурсної кімнати  (навчальна, ігрова, сенсорна, фізично-реабілітаційна), а також придбано спеціальне обладнання та меблі. Отримати послуги новітнього інклюзивного простору для дітей з особливими освітніми потребами  тут може будь-яка дитина Сновщини, яка цього потребує. Кімната використовується не лише для роботи із дітьми з обмеженими можливостями, а й для індивідуальних занять з психологом та логопедом. Вона створена і для соціалізації дітей, тут часто займаються першокласники, які адаптуються до шкільного життя.

Помітно видозмінилося і шкільне подвір’я. Умовно його поділено на кілька зон: зону хвойних дерев, на якій висаджено ялинки, кипариси, туї, а також зону фруктового саду, де, окрім раніше висаджених слив, вишень, абрикос, цьогорічні випускники посадили дванадцять яблунь.

Перед школою забуяла усіма барвами новенька клумба. А на місці, де видалили старі та аварійні плодові дерева, посадили ряд сакур, які цієї весни вперше заквітли та зібрали на території школи чимало охочих пофотографуватися та просто помилуватися цією красою. Окрасою стали і вуличні різнокольорові квіткові вазони, які додають подвір’ю затишку та охайності.

IMG_20200819_111107 IMG_20210528_173021 IMG_20211220_154343

Педагоги навчального закладу активно впроваджують в освітній процес інноваційні уроки: STEM-уроки, SMART-уроки, Е-навчання (електронне навчання), off – line – навчання, оn – line – навчання, blendedlearning (змішане навчання), дистанційне навчання, синхронне та асинхронне навчання, інтерактивні технології, проектні технології, веб-квести, CaseStudy (кейс-методи), Bringyourowndevices (мобільне навчання), адаптивне навчання, інклюзивне навчання. Також маємо нові форми виховного процесу: загальношкільні дійства (STEM-тиждень, Інженерний тиждень, квести, флешмоби тощо); участь у програмі EdCampUkraine, у навчальній програмі Європейської Комісії eTwinning, уKlitschkoFoundation «‎Школа успіху».

Для забезпечення дистанційної форми навчання та створення єдиного інформаційного середовища навчальний заклад (єдиний у громаді) перейшов на використання пакета хмарних сервісів GoogleGSuiteforEducation. З вересня навчальний заклад, зареєструвавши власний домен, отримав доступ до сервісів для дистанційного навчання від сервісаGoogle, які дають ряд переваг порівняно з іншими освітніми платформами. Це і висока якість розробки, і регулярне оновлення та відсутність реклами, і безпечність та захищеність, постійна доступність та розширені можливості та ресурси. Для здійснення обміну навчальними матеріалами кожен вчитель самостійно обирає форму, методи, технології і засоби організації дистанційного навчання, що відповідають освітній програмі із застосовуванням будь-яких пристроїв та інструментів, зокрема мобільного телефону. Розклад занять та робочий час вчителів в дистанційному режимі встановлено у відповідності до розкладу навчальних занять та поточного режиму роботи школи. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та зазначення тем здійснювалось відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі через електронні та інші наявні засоби у зручний спосіб, з урахуванням того, що навчальні досягнення кожної дитини можуть бути доступними лише для її батьків або законних представників.

Для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти використовуються такі інструменти, як:

CoogleMeet – онлайн уроки;

Оnlinetestpad, mentimeter, wordart, Kahoot, Classtime— конструктор тестів, опитувань, кросвордів, створення хмар зі слів, ігор та комплексних завдань;

Learningapps – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;

ClassroomScreen, Jamboard  — віртуальні, інтерактивні дошки онлайн;

Google -документи.

Активно використовувалися інтернет-ресурси для самоосвіти: EdEra, iLearn, Рrometheus, Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtubeканали, відеоролики і т.п.).

9d704d10-d54a-47db-8da9-eceae1dea157 IMG_20211202_094801 е68щнгзш9щ0хзщщшгшнгг2463442932802

Вражає результативність участі учнів школи у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, конференціях районного, міського, обласного та Всеукраїнського рівнів. За минулий навчальний вони здобули 146 дипломів в конкурсах та змаганнях різного рівня та напряму: обласна історико-краєзнавча конференції учнівської молоді, конкурс-захист  науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої», Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури, ХІ Міжнародний мовно-літературного конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, Всеукраїнський відкритий марафон з української мови імені Петра Яцика, міжнародний проекту «WE ARE READY TO LIVE IN THE DIGITAL WORLD», міжнародний конкурс з англійської мови Олімпіс-2021-Весняна сесія, міжнародний онлайн-проєкт в рамках програми eTwinning «Possibilitiesofgoingabroad / Можливості за кордоном», участь у Програмі ENGin, онлайн-змагання з кібербезпеки в рамках ініціативи CyberSecurityStepbyStep, Всеукраїнський челенджFanupруханки від JuniorZ  від спортивно-фізкультурної організації Juniorz, Міжнародний математичний конкурс  «Кенгуру», Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня», Всеукраїнський конкурс «Безпечна країна», обласному етап Всеукраїнського зльоту туристів-краєзнавців, ІІ (обласний) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (старша вікова група), Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей», виставка-конкурс науково-технічної творчості «Наш пошук і творчість — тобі, Україно!», виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край!», Всеукраїнський конкурс малюнка дитини з інвалідністю “Я дитина! Я малюю!», спортивні змагання з волейболу, баскетболу, силового триборства, «Козацький гарт», «Шкіряний м’яч» та в багатьох інших конкурсах та змаганнях.

Якісне і здорове харчування дітей – одна із умов здоров’я, розвитку та успішного навчання дітей. Школа, в якій дитина проводить більшу частину свого часу, має дбати про забезпечення умов для якісного і здорового харчування, а також формувати в учнів стійкі навички здорового харчування. Завдання нашої школи – не лише створити належні умови для харчування, а й докласти зусиль, щоб дітям хотілося харчуватися у шкільній їдальні.

Зараз гарячим харчуванням охоплено 490 дітей, із них 133 дитини пільгових категорій харчувалися безкоштовно за рахунок коштів місцевого бюджету, решта – за кошти батьків. Усі учні ГПД харчуються двічі на день: сніданок та обід. Відбулися зміни у харчуванні учнів у зв’язку із введенням нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти: поява нових страв, виключення заборонених продуктів, зменшення кількість солі та цукру на одиницю готового продукту, збільшення кількісті овочів та фруктів.

152527968_899524760862582_8369185011234140363_n 263303329_4641373722596153_4474142131221909287_n IMG_20211119_093922

Навчальний заклад знаходиться на шляху постійного розвитку, він має всі ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами задач у сфері освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного учня.Цей навчальний заклад відповідає усім вимогам, щоб бути реорганізованим в ліцей для запровадження якісної профільної середньої освіти.

Ще статті по темі

Back to top button