В Emporium надали статистику щодо використання українцями промокодів на розваги восени 2022 року
Протягом дев’яти місяців в Україні триває повномасштабна війна з РФ, руйнуючи не лише міста, але й економіку країни. За цей час бізнесу довелося повністю переформатувати всі процеси та подолати безліч проблем.
Восени 2022 року різні сегменти бізнесу змогли досить непогано пристосуватися до нових умов – і всюди ситуація якщо не покращилась, то стабілізувалась. Що стосується онлайн-розваг, то тут у вересні вже можна було говорити про швидке повернення показників до довоєнних. Саме такі висновки роблять експерти Emporium, аналізуючи статистику використання промокодів в сфері розваг та азартних ігор.
Наприклад, сьогодні для онлайн-казино бонус за реєстрацію з https://emporium.com.ua/categories/bonusi-za-registraciy охочих отримати зафіксовано значно більше, ніж весною та навіть влітку. І з кожним днем показники невпинно ростуть, що є позитивним зрушенням.
Які промокоди користувалися найбільшою популярністю восени
Осінь 2022 року видалася важкою для жителів України – в жовтні РФ почала обстрілювати критичну інфраструктуру в країні, внаслідок чого багато регіонів залишилися без електроенергії, подекуди без води та тепла. Але енергетики досить швидко все відновлюють, а українці, незважаючи ні на що, продовжують цікавитися розвагами та іграми, намагаючись відволіктись від новин і підтримати бізнес.
Статистика щодо застосування промокодів на розваги:
- Азартні ігри – користуються найбільшою популярністю. Наприклад, кількість охочих отримати ось такі фріспіни за реєстрацію https://emporium.com.ua/categories/frispiny, бонуси на депозит, кешбек та ін. збільшилась на 76% порівняно з весною.
- Комп’ютерні ігри – показники зросли на 65% з весни-літа.
- Медіа-контент – бажаючих скористатися акціями та пропозиціями від таких сервісів, як Megogo та Sweet.tv, стало більше на 22%.
- Книги – українці знову почали купляти різні видання і кількість застосованих промокодів виросла на 18%.
- Квитки в кіно, на концерти – природньо, що купують дуже мало. Але в порівнянні з весною та літом показники зросли на майже 10%.
Загалом українці повертаються до звичного життя та розваг. І важливим аргументом «за» витрати коштів на дану категорію товарів та послуг є те, що більшість гемблінг-операторів, сервісів, книжкових магазинів підтримують економіку країни податковими виплатами і купівлею ліцензій, донатять на ЗСУ.
Протягом 2022 року лише в якості податків та сплат за ліцензії операторами азартних ігор було перераховано до державного бюджету мільярди гривень. Багато компаній сфери розваг закуповують та відправляють на фронт необхідні речі. Є ті, хто сплачує в фонди визначену частку доходу. Даючи прибуток компаніям, українці можуть одночасно робити добру справу, наближаючи нашу перемогу.
*Реклама