Threads – вибухова новинка чи непотріб: говоримо з експертом (Відео)
Нова соціальна мережа Threads б’є рекорди із зацікавленості користувачів, за перший тиждень її існування в ній зареєструвалися понад 100 мільйонів користувачів. Творцями Threads є Meta, тобто розробники Facebook і власники Instagram.
Вихід на ринок нової соцмережі зумовлює чимало запитань серед можливих користувачів. Сьогодні ми разом із SMM-менеджеркою Марією спробуємо дати відповіді на найпоширеніші з них.І перше запитання, що виникає ще до реєстрації в новій мережі: Як правильно вимовляти її назву?
«Усі кажуть по-різному: «Threads», «reads». Я називаю «Threads», мені так зручніше вимовляти», — SMM-менеджерка Марія.
Threads – це застосунок для текстового спілкування в Instagram. На практиці це програма, що дуже чітко змодельована за рішеннями, відомими нам із Twitter. За допомогою Threads ми можемо ділитися думками, коментувати чужі записи, загалом програма має стати певним осередком для цікавих тематичних дискусій. Утім, на тлі схожості з Twitter до розробників прилетіло вже чимало критики. Тож друге запитання: Threads – аналог Twitter чи самостійна соцмережа?
«Це певний аналог Twitter, так можна сказати. Там дуже багато подібних функцій. Головна мета цієї соцмережі – текстовий формат, постити свої думки. Коротко можна сказати, що так, це аналог Twitter», — SMM-менеджерка Марія.
Звісно, складно за короткий час існування соціальної мережі проаналізувати всі наявні в ній інструменти. Та водночас спостерігаємо, як деякі користувачі стають популярнішими за інших. Тож виникає цілком логічне запитання: Які алгоритми просування працюють у Threads?
«Алгоритм цієї соцмережі досконало ще не вивчений, вона тільки з’явилась. Але коли користувач заходить у цю соціальну мережу, він отримує вже певну базу підписників, тому що вони переходять з Інстаграму. Що більше в користувача було підписників в Instagram, то більше їх буде і в Threads. Тому що вони вже одразу на нього підписуються, щойно зайдуть у цю соціальну мережу.
Розвиватися наразі можна з допомогою коментарів, наприклад. Ви заходите до лідерів думок, які вам подобаються, читаєте їхні пости, залишаєте якийсь коментар під постом, і бажано, аби цей коментар провокував інших на якусь відповідь вам. Також можна постити ваші думки, які також викликають бажання посперечатись із вами та привернути увагу людей», — SMM-менеджерка Марія.
З усієї отриманої інформації робимо висновок, що Threads – це соціальна мережа, що своїм вмістом схожа на контент, який ми зазвичай бачимо в Twitter. Однак усе-таки: Який контент користується популярністю в Threads?
«Там абсолютно різний контент. Зараз мені трапляються і різні мемчики, і пости, і просто чиїсь думки. Але, на мій погляд, основна ідея цієї соцмережі – власні думки та показати справжність людини. Бо ми знаємо, що в Instagram зараз усе вилизано, естетично, красиво, і люди хочуть чогось більш життєвого, вони приходять туди, аби почитати про чиюсь проблему, можливо, чиїсь думки», — SMM-менеджерка Марія.
А чи є серед цього контенту можливість писати про події в Україні? Чи ця соціальна мережа також блокує правду про російсько-українську війну?
«У Threads такі ж правила, як і в Instagram. Тому ми не можемо нічого поганого сказати про наших сусідів. Ми не можемо розповісти про те, що вони терористи. Як і в Instagram, це блокується», — SMM-менеджерка Марія.
Реєструватись у новій соціальній мережі Threads чи ні – особиста справа кожного. Утім, перед реєстрацією варто зазначити, що в разі видалення акаунту в Threads видаленим буде також акаунт в Instagram, адже вони пов’язані. Тож тепер, коли ви знаєте про нову соціальну мережу трохи більше, можна більш свідомо ухвалювати рішення щодо користування нею.
Журналіст: Таліна Тарасенко
Оператор: Сергій Бутько
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv