Суспільство

KPAIЛ провела зустріч з організаторами азартних ігор. Обговорили перспективи розвитку та принципи розміщення реклами

Нещодавно представники Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей провели робочу зустріч з організаторами азартних ігор за участі голови KPAIЛ, членів KPAIЛ та керівників профільних структурних підрозділів Комісії з метою розгляду перспектив та практичних аспектів правозастосування оновлених правил щодо розміщення реклами азартних ігор та гральних закладів.

Нагадаємо: з 2 жовтня 2023 року вступили в ситу оновлені норми Закону України «Про рекламу», згідно з якими встановлюється ряд обмежень стосовно можливостей для розміщення рекламних матеріалів онлайн-казино, а Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримує повноваження застосовувати штрафні санкції щодо порушників.

Іншою метою зустрічі представників KPAIЛ з організаторами азартних ігор стало обговорення перспектив розвитку грального бізнесу в Україні загалом. Наразі в країні працює відносно невелика кількість легальних гральних закладів:

Однак їхня кількість поступово збільшується. Й разом з тим зростає чисельність активних гравців. Тому питання реклами та просування азартних ігор необхідно обговорювати та контролювати ретельніше, щоб забезпечувати гравцям безпечну та контрольовану гру, мотивувати їх грати відповідально та не допускати виникнення лудоманії (гральної залежності).

Голова KPAIЛ підкреслив, що нове законодавство про рекламу азартних ігор є необхідним для захисту інтересів споживачів, запобігання негативному впливу реклами на дитячу аудиторію та осіб, які страждають від ігрової залежності. Водночас він закликав організаторів азартних ігор до співпраці з KPAIЛ та дотримання вимог законодавства. Він також повідомив про стан нормотворчої діяльності KPAIЛ у зв’язку з приведенням законодавства у відповідність до нових правил реклами.

Організатори азартних ігор висловили свою зацікавленість у подальшому розвитку грального ринку в Україні та попросили KPAIЛ надати їм консультації та методичну допомогу щодо застосування нових правил реклами. Вони також запропонували свої зауваження та пропозиції до проєктів нормативно-правових актів, які були схвалені KPAIЛ та опубліковані на офіційному веб-сайті Комісії для проведення електронних консультацій.

В Комісії зазначили, що зустріч була конструктивною та продуктивною. Учасники погодилися продовжувати діалог між KPAIЛ та організаторами азартних ігор, а також всіляко взаємодіяти з іншими зацікавленими сторонами, такими як рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами, медіа тощо.

*Реклама

Ще статті по темі

Back to top button