Новини

Аутріч від PrFlare – новий стандарт просування сайтів

Налагодження зв’язків з потенційними партнерами, блогерами та адміністраторами для створення умов для взаємовигідного співробітництва – це і є аутріч. Створюються неформальні контакти між рекламодавцем та представником певного сайту, щоб розмістити на ньому рекламний матеріал різного формату для підсумкового рекламування бренду, товару чи послуги.

Навіщо потрібен аутріч?

Даний інструмент дозволить досягти кількох цілей:

  • підвищити показники залучення цільової аудиторії;
  • покращити параметри сайту в органічній видачі;
  • підвищити конкурентоспроможність майданчика;

Пошук ефективних майданчиків для розміщення статей із посиланнями здійснюється за допомогою сервісу PrFlare. Його головна відмінність у реченні якісних ресурсів, де немає заспамлених донорів сумнівної якості. Скористайтеся аутріч за допомогою PrFlare та отримуйте перші позитивні результати вже через кілька днів. Текстовий контент пишеться професіоналами з урахуванням параметрів інформативності, грамотності та відповідності до тематики.

Алгоритми в outreach

Користуйтеся інструментами просування правильно та за наступним алгоритмом:

  1. Знайти підходящі майданчики для розміщення за допомогою фільтрів;
  2. Виберіть формат рекламної інформації: інтерв’ю, огляд, новину чи прес-реліз;
  3. Підготуйте умови співпраці;
  4. Передайте публікацію та сплатіть за розміщення.

У разі нерозміщення статті протягом 7 робочих днів, гроші повертаються оптимізатору. Платформа PrFlare є повністю автоматизованим сервісом. Всі дії здійснюються вручну з повним контролем того, що відбувається, забезпечуючи покупців місць для реклами ефективним результатом.

Реклама

Ще статті по темі

Back to top button