Дистанційний «розводняк»: жителі Чернігівщини довіряють незнайомцям
Правоохоронці нагадують власникам банківських карток, що всі питання, пов’язані з рухом коштів і безпекою рахунків, необхідно вирішувати тільки особисто в банківських установах, а не по телефону.
Про це ЧЕline повідомили в секторі комунікації поліції Чернігівської області.
Шахрайства з банківськими картками через виманювання пін-коду або паролю картки та зняття з неї готівки посідають третє місце за частотою їх скоєння, і хоча поліція періодично нагадує громадянам про пильність і обережність при операціях із банківськими картками, кількість жертв не меншає.
Так, в обласному центрі жертвами аферистів стали двоє громадян 28 і 55 років, яким на мобільний зателефонували нібито представники банку для узгодження питань безпеки їхніх банківських рахунків. Дізнавшись пін-коди банківських карток, зловмисники зняли з рахунків близько 35 тисяч гривень.
Аналогічним способом аферисти ошукали 55-річного жителя Новгород-Сіверського. Назвавшись представником служби безпеки банку та дізнавшись пін-код банківської картки потерпілого, шахрай заволодів 10 тисячами гривень із картки потерпілого.
За всіма фактами шахрайств поліція відкрила кримінальні провадження за частиною 1 статті 190 Кримінального кодексу України (шахрайство), що передбачає покарання від штрафу аж до обмеження волі на строк до трьох років.
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
Убезпечити себе від «банківських» шахраїв можна, нікому не повідомляючи реквізитів своєї картки – пін-код, повний номер, перевірочну цифрову комбінацію тощо. Справжній банківський працівник цього ніколи й не питатиме, бо не має на те права, а тим паче в телефонному режимі.
Якщо ви все ж таки стали жертвою шахрайства, негайно телефонуйте до поліції за номером 102. Вчасне отримання правоохоронцями інформації про злочин підвищує шанси на встановлення особи шахрая та притягнення його до кримінальної відповідальності.