Перекази в Україну від ZEN.COM можливі у польських злотих
Компанія ZEN.COM, новатор у сфері фінансових технологій, запустила 13 лютого 2024 року нову послугу — перекази у польських злотих (PLN) в Україну. Головною метою є не тільки покращення сервісу транскордонних грошових переказів, а й надання можливості відправникам економити завдяки низькій комісії в 1%, а отримувачам — миттєво отримувати кошти як у злотих, так і після конвертації у гривні.
Ця послуга стала можливою завдяки партнерству ZEN.COM з ПриватБанком. Пропонуючи інноваційні, прості та миттєві рішення для переказу коштів в Україну через мобільний застосунок, компанія вчергове продемонструвала, що вона оперативно реагує на зміни потреб своїх клієнтів.
Переваги ZEN.COM
Основні переваги переказів у польських злотих (PLN) від ZEN.COM для відправників та одержувачів:
- Мінімальна комісія 1%, що є новим стандартом доступності від ZEN.COM та PrivatMoney. Це значно зменшує фінансове навантаження на відправників.
- Простота здійснення переказу завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу застосунку. Потрібно ввести лише ім’я одержувача, IBAN або номер картки.
- Миттєве зарахування коштів. Клієнти ПриватБанку можуть отримати їх відразу у злотих або після конвертації у гривні. В інших банках — у гривні за курсом ПриватБанку.
- Можливість підтримати рідних в Україні для всіх, хто працює чи живе у Польщі.
Міхал Богуславський, комерційний директор ZEN.COM, зазначив, що співпраця з ПриватБанком та запуск грошових переказів у польських злотих — це вагомий крок на шляху реалізації місії компанії з надання передових фінансових рішень, орієнтованих на потреби користувачів. Компанія пишається можливістю запропонувати клієнтам новий ефективний, вигідний та безпечний спосіб фінансової підтримки близьких. Перекази у PLN демонструють, що транскордонні грошові перекази можуть бути простими та доступними.
В основі цієї нової послуги лежить вже реалізована раніше ініціатива миттєвих переказів на картки Visa від ZEN.COM. Разом вони підкреслюють прагнення фінтех-компанії розширювати спектр фінансових продуктів на базі стратегічного партнерства та технологічних інновацій.
Щоб трансформувати концепцію міжнародних грошових переказів, компанія зосереджується на послугах, орієнтованих на зручність користувача. Вдосконалювати пропозиції компанії допомагають відгуки клієнтів, адже мета — розв’язання їхніх задач. Такий підхід забезпечує безперебійність операцій та їх безпеку, допомагаючи надавати фінансову підтримку близьким за кордоном.
Керівниця з розвитку бізнесу в Україні компанії ZEN.COM Ольга Акопян підтверджує, що мета їхнього фінтех-проєкту — зосередити послуги навколо потреб користувачів. Це дозволяє адаптувати сервіс під конкретні запити і зробити взаємодію з ZEN.COM зрозумілою та результативною.
Така орієнтація на клієнта та прагнення до удосконалення вигідно вирізняє ZEN.COM серед конкурентів на ринку фінансових послуг.
Реклама