206 округПолітика

Красиво говорити і не робити: приклади кандидатського популізму (Фото)

На виборах по 206-му округу кандидати у своїй агітаційній продукції замість того, щоб писати про реальні дії, які вони робитимуть, коли стануть народними депутатами, пишуть тільки гасла та заклики.

Так, у газеті, яку роздають агітатори кандидата від об’єднання «Самопоміч» Олександра Кириндася саме така ситуація.

Наприклад, кандидат буде підтримувати законопроекти «Продовольчу та енергетичну безпеку країни», «Розвиток сімейного типу господарювання, кооперативного руху та сільського туризму» тощо.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Зокрема у агітках Максима Микитася друкують такі: «Перетворення Чернігівщини на область, що може стати зразком якості життя для всієї держави», «Вільний доступ до культурної спадщини Чернігівського регіону та всієї країни з використанням класичних і сучасних технологій поширення інформації», «Створення умов для інноваційного розвитку територій» тощо.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

За словами політолога Віктора Вініченка, кандидати та їхні штаби це роблять, бо погано уявляють, чим повинен займатися народний депутат.

«Конкретні зобов’язання, написані в програмі або в листівці, вони приводять до конкретних дій, тобто які треба виконувати і за які треба звітувати, за якими можна судити про дії кандидата. Легше написати лозунги, популярні гасла, ніж те, чим повинен займатися народний депутат», – зазначив він.

Ще статті по темі

2 коментарів

  1. Самое прикольно что скорее всего он этот текст даже в глаза не видел ) у него в башке только план — как поиметь чернигов и зароботать на нем еще пару миллиардов , чтоб с собой в ад собрать

  2. блаблаблабла ни одного конкретного задания и способ его решения! Микитась особенно распинается… нахватался от своих дружков столичных модных фразочек, а на деле только одно ему нужно — новая площадка для их в Атрошенком совместного строительного бизнеса! Вот путь об этом напишет в своих буклетах!

Back to top button