Новини

Що таке верифікація картки?

Розрахунки в інтернеті стали вагомою частиною нашого життя. Це не тільки оплата за комунальні послуги чи в магазині, а й швидкі перекази з однієї картки на іншу. Жоден онлайн-платіж не відбувається без верифікації, тобто підтвердження. 

Для чого потрібна верифікація?

Віртуальна транзакція вразлива для дій зловмисників, які можуть вкрасти гроші з рахунку та особисті дані, як відправника, так і отримувача коштів. Для попередження шахрайських схем платіжні системи, банки та різноманітні сервіси впроваджують заходи безпеки. Одним із таких засобів і є верифікація.

Фінансова установа має впевнитися, що саме власник картки розраховується нею в інтернеті. Особливо важливим підтвердження стає, коли платник зберігає картку на сайті для подальших розрахунків без повторного введення персональних даних.

Які види верифікації бувають?

Підтвердити платіжний засіб можна декількома способами. Вони залежать від сервісу та послуги:

  1. Тимчасове списання певної суми на картковому рахунку і подальшим її введенням у спеціальному полі. Точне значення можна подивитися в застосунку або sms від банку.
  2. Блокування на короткотривалий термін невеликої суми, найчастіше – 1 гривня, та підтвердження за допомогою 3D Secure коду. Це одноразовий пароль, який банк присилає у стільниковому чи інтернет-повідомленні. Після успішного введення числової комбінації заблоковані гроші повертаються на рахунок.
  3. Без тимчасового списання коштів і підтвердженням через Lookup код. Це пароль короткотривалої дії, який приходить власнику картки в sms-повідомленні від банку. Він використовується, якщо хоча б одна зі сторін процесу не підтримує технологію 3D Secure.
  4. Без блокування коштів і підтвердження з боку платника. В цьому разі сайт відправляє швидкий запит до банку й, у разі схвалення, проводить платіж. Зазвичай це відбувається на сервісах, де ви авторизовані й раніше вже проходили складнішу процедуру верифікації. 

Чому не вдається верифікувати картку?

Іноді користувачі стикаються з неможливістю підтвердження. Найчастіше це відбувається з таких причин:

  1. Закінчився термін дії платіжного засобу. Щоб перевипустити, зверніться до найближчого відділення.
  2. Встановлено обмеження на оплати в інтернеті. Збільшити ліміт можна власноруч у банківському застосунку або за допомогою фахівця контакт-центру.
  3. Некоректно введені дані.
  4. Не вистачає коштів на рахунку для тимчасового списання суми. В цьому разі рекомендується поповнити мінімум на 5 гривень.

Щоб швидко покласти гроші на рахунок, скористайтеся сервісом миттєвих переказів з картки на картку на iPay.ua. За посиланням https://www.ipay.ua/ua/p2p введіть номер пластику, який необхідно поповнити та повні платіжні реквізити картки, з якої будете відправляти кошти. Для оплати також можна скористатися Google Pay/Apple Pay та сервісом «Мій гаманець», якщо пройшли попередню верифікацію.

Гроші зарахуються протягом декількох хвилин – і ви зможете продовжити користуватися карткою в інтернеті.

Реклама

Ще статті по темі

Back to top button