Суспільство

Антивандальні заходи, CheGuide та фестивалі: у Чернігові розвиватимуть туризм

На 10 сесії Чернігівської міської ради VIII скликання депутати Чернігівської міської ради проголосували за затвердження Програми розвитку туризму та промоції міста Чернігова на 2022-2026 роки.

Програма передбачає розширення туристичної інфраструктури міста, формування нових туристичних продуктів (у тому числі інклюзивних маршрутів), запровадження стандарту гостинності, який має породити новий рівень якості послуг та комунікацій у сфері туризму, а також формування та втілення у життя довгострокового плану просування туристичної привабливості Чернігова на теренах держави та за кордоном.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мільйони на музеалій і спонсорування Асоціації міст: у муніципалітеті розподіляли бюджетні кошти (Відео)

Зокрема, програмою розвитку туризму передбачені наступні заходи:

  • створення і облаштування музею Чернігова у старовинній будівлі колишньої Поштової станції на Валу;
  • створення доповненої реальності Верхнього замку на Дитинці та її технічна підтримка;
  • розробка дизайну, виготовлення, встановлення та утримання антивандальних тумб Морріса;
  • розробка, написання, просування та технічна підтримка мобільного додатку про Чернігів для систем Android та iOS;
  • формування креативних туристичних родзинок (фотозон, інсталяцій тощо);
  • розроблення стратегії промоції міста, яка включає рекламу через соціальні мережі, наповнення інформаційних інтернет ресурсів відомостями про Чернігів та його туристичний потенціал;
  • виготовлення QR-кодів, інформації, нанесеної шрифтом Брайля, встановлення їх на визначних архітектурних пам’ятках міста, а також технічне обслуговування, систематичне оновлення та поточні ремонти;
  • наповнення двомовного (українська, англійська) аудіогіду CheGuide, його підтримка та просування;
  • організація та проведення сезонних етнофестивалів з урахуванням можливостей розвитку гастрономічного туризму шляхом проведенням кулінарних чемпіонатів, конкурсів, фестивалів, навчальних семінарів, майстер-класів;
  • реєстрація торгової марки «Чернігів – місто легенд»;
  • встановлення, технічне обслуговування, програмна підтримка та наповнення контентом антивандальних електронних сенсорних туристично-інформаційних боксів;
  • виготовлення, встановлення, технічне обслуговування, систематичне оновлення та поточні ремонти елементів туристично-інформаційної навігації;
  • забезпечення участі міста у міжнародних, національних та регіональних спеціалізованих туристичних виставках та форумах;
  • співпраця з мобільними операторами за програмою BigData (для підрахунку туристів);
  • розробка, виготовлення та придбання презентаційних, інформаційних матеріалів, ексклюзивних подарункових книжкових видань, а також сувенірної рекламно-поліграфічної продукції про місто Чернігів;
  • та інші заходи.

Варто відзначити, що деякі депутати Чернігівської міської ради зауважили, що програма розвитку туризму на 2022-2026 роки потребує додаткового доопрацювання і включення у неї ряду пунктів, яких ця програма зараз не передбачає. Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко частково погодився з зауваженнями депутатів і запропонував всім бажаючим попрацювати над внесенням доповнень до програми, які технічно можна буде додати до неї на наступних сесіях Чернігівської міської ради.

Програму прийнято 26 голосами «за».

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Прес-служба Чернігівської міської ради, фото: Валентин Бобир

Ще статті по темі

Back to top button