«Брудний» конфлікт у чернігівському тролейбусі (Фото)
Неприємна ситуація трапилася в чернігівському тролейбусі № 11. Пасажирка Лілія Солошенко під час оплати проїзду попросила кондуктора протерти одне з сидінь, що було дуже брудним. Але, мовляв, кондуктор емоційно і грубо заявила, що не зобов’язана і не стане цього робити.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не доїхав: на Чернігівщині в заметах застряг рейсовий автобус (Фото)
Про це у спільноті «Чернігів UA – Перлина Полісся» повідомляє Лілія Солошенко.
У Чернігівському тролейбусному управлінні зазначають, що дійсно кондуктор не зобов’язаний протирати сидіння. Мовляв, у посадовій інструкції кондукторів це не зазначено і їм навіть не видають жодних ганчірок. Прибирання в тролейбусах здійснюється наприкінці робочого дня в депо. Щоправда, на одному з маршрутів (кінцева зупинка «Автозавод») ЧТУ проводить своєрідний «експеримент» – тролейбус іноді прибирають і під час робочого дня. Але кондуктор зобов’язаний перевірити, чи чисто у тролейбусі, перед кожним виходом на лінію.
Чистоту в троллейбусе должны поддерживать сами пассажиры, а не кондуктор, — моё мнение.
Дурницю ляпнув!
Дебилы и дауны всегда себе приключение найдут.
только скиглить умеют в соцмережах, а сама скорее всего зачуханая шмоня.
Значить, треба внести хоча б прибирання крісел в обов’язки кондукторів, якщо вони вважають себе хазяйками салону, а не зачуханими клушами, які вже й свій зад не піднімуть без оплати!
Если следовать логике тролейбусного управления, в разрезе того что кондуктор не должен делать експресс уборку, в случае засорения одной сидушки, ну тогда логика проста, снимайте тролейбус с маршрута, заганяйте на мойку в тролейбусном управлении и вопрос решен☺