Чернігів – у Forbes: завод, що продає обладнання до 53 країн світу

  • Чернігів – у Forbes: завод, що продає обладнання до 53 країн світу
  • Чернігів – у Forbes: завод, що продає обладнання до 53 країн світу
  • Чернігів – у Forbes: завод, що продає обладнання до 53 країн світу

«Якби не кризи, досі залишалися б містечковою компанією», – каже засновник компанії PET Technologies Олександр Суворов. На заводі в Чернігові він розробляє та виготовляє прес-форми і машини для видування ПЕТ-пляшок. Компанія постачає обладнання до 53 країн світу, експорт приносить орієнтовно 65% доходу. Виручка в 2020 році – 12 млн євро.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Допомагає подрібнювати пластик, із якого робитимуть дизайнерські речі: на сортувальній станції в Чернігові з´явився спеціальний прилад (Відео)

Уперше Суворов задумався про експорт після Помаранчевої революції.

«У 2004 році багато українських заводів зупинили модернізацію, – згадує він. – Щоб уникнути краху, потрібні були ринки збуту». Першого іноземного замовника він знайшов у Казахстані. Щоб гарантувати контракт, Суворов поставив і встановив перші два верстати за свій рахунок. Отримавши обладнання в строк, казахстанський підприємець докупив 18 машин і рекомендував постачальника партнерам. Паралельно Суворов налагодив продажі в Молдову та Росію.

2009 року Суворов зробив спробу працювати з Європою. Зареєстрував компанію в Австрії та розраховував продавати 20 машин на рік, інвестувавши в просування €50 000. Але європейці виявилися не готовими купувати обладнання в незнайомого виробника.

«Я витратив багато грошей, сил і отримав велике моральне виснаження», – згадує підприємець.

Яка альтернатива? Суворов звернув увагу на менш розвинені ринки. У 2010 році PET Technologies продала кілька машин в Іран. У 2014 році через закриття російського ринку Суворов перенацілився на Латинську Америку. PET Technologies постачає обладнання до Мексики, Чилі, Аргентини та Перу.

Для кожного клієнта PET Technologies розробляє унікальні зразки видувних машин вартістю від €20 000 до €350 000.

Із початком пандемії підприємець перевів презентації в Zoom.

«2020 року ми провели 18 відеоконференцій. На кожну приходять 20–25 зацікавлених клієнтів, а не роззяв, як на виставках, – каже він. – Конверсія з продажу така сама, як з виставки, а витрат майже жодних».

Під час пандемії Суворов опанував ще один канал – Linkedin.

«Мої менеджери звідти витягують багато клієнтів, особливо з Латинської Америки», – розповідає він.

Суворов організував відеотрансляцію для клієнтів, які очікують своє замовлення.

«Людина на іншому кінці світу може бачити, як складають машину для неї», – пояснює він. На складальній ділянці встановлюється прапор країни, до якої поїде виконане замовлення.

Суворов радить експортерам побороти синдром самозванця.

«Українські продукти не гірші, а часто кращі за інші», – каже він.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

Джерело: forbes.ua

Фото – з інтернету

загрузка...

Немає коментарів

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register