Чернігівська міськрада розігрує романтичний weekend на двох
З 1 листопада Чернігів проводить друге маркетингове дослідження свого іміджу. Впродовж двох з половиною місяців до 14 січня серед гостей міста проводитиметься опитування за допомогою анкет face-to-face, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською). Анкети розповсюджуються серед гостей міста в чернігівських готелях, ресторанах, музеях, на головних туристичних локаціях та торгових центрах міста. Використовується також і онлайн-версія через мережу Інтернет.
Анкета розроблялася управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради спільно з Чернігівським національним технологічним університетом. У ній враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до Чернігова.
Заповнюючи анкету, іноземні та українські туристи стають учасниками розіграшу романтичного уїк-енду в Чернігові на двох осіб. На переможців чекає безкоштовне проживання в тризірковому готелі в центрі міста, романтична екскурсія містом легенд, смачна вечеря та інші приємні сюрпризи.
Підсумки розіграшу будуть оголошені після 1 лютого 2018 року.
Для заповнення анкети потрібно перейти за посиланням:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSc1u79floNN8F63iy…/viewform
За інформацією управління культури та туризму міської ради, цим анкетуванням зацікавилися також у Полтаві, яка збирається перейняти досвід Чернігова. Анкетування дає можливість вивчити туристичні потоки до Чернігова, думку туристів про наше місто, їх враження та побажання. Важливим є також фактор згуртування представників туристичного бізнесу міста та сприяння його подальшому розвитку.
На сьогодні вже опитані 311 гостей міста, з них: 62 особи пройшли анкетування в онлайн-режимі, 143 опитування провели серед туристів у місті студенти кафедри маркетингу ЧНТУ, решта респондентів заповнили анкети, запропоновані їм у готелях, кафе, музеях та інших туристичних закладах Чернігова.
Прес-служба Чернігівської міської ради
а кто оплачивает банкет? горсовет? или атрошкам надо пропиариться? а это использование власти в личных целях.