Чернігівське управління ДПС роз’яснює платникам: як отримати довідку у період карантину
Відповідно довимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №306 «Про затвердження Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби CОVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» платники податків звертаються до Чернігівського управління Головного управління ДПС у Чернігівській області з заявами отримати довідку про сплату єдиного внеску, нарахованого роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку за вагітністю та пологами (КБКД 71010000) за останні 6 місяців, що передують даті зупинення діяльності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шахраї погрожують підприємцям Чернігівщини податковим тиском
Дана довідка є одним із переліку документів, що подається до центру зайнятості для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину.
Для того, щоб отримати довідку необхідно подати заяву до Чернігівського управління (вул. Кирпоноса, 28) Головного управління ДПС у Чернігівській області. Заяву можна подати через Електронний кабінет платника, надіслати поштою або опустити до скриньки, яка знаходиться біля входу до Центру обслуговування платників (Кирпоноса, 28).
У заяві обов’язково необхідно вказати свої контактні дані: номер телефону або електронну адресу.
Видача довідок здійснюється наступного дня після надходження заяви у паперовому або електронному вигляді (про що платник також має вказати у заяві). Видача довідок здійснюється з 10.00 до 16.00 години (перерва з 13.00 до 14.00). Попередньо ви можете зателефонувати за номером податкової 65-28-40 або 65-28-13.
Сектор комунікацій Головного управління
ДПС у Чернігівській області
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv