Facebook створює альтернативу YouTube
Відеострічки в соцмережі замінить нова вкладка Watch, де будуть викладені відеопрограми, багато з яких створені на гроші Facebook.
Найбільша у світі соцмережа Facebook має намір усерйоз розвивати відеопродукцію і в майбутньому конкурувати з традиційним телебаченням і з гігантом ринку YouTube, передає Бі-Бі-Сі.
Окрема стрічка для відео в Facebook була запущена в США минулого року, але досі до неї здебільшого потрапляли невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи.
Нова вкладка Watch спершу буде доступна для деякої кількості користувачів у США, потім пошириться по всьому світу. Деякі відеопрограми триватимуть більше 10 хвилин – значно більше, ніж зараз люди дивляться відеролики в соцмережі. За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобаються випадкові відеролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби й окрема стрічка для перегляду відео.
Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: насамперед до неї потраплять програми, які подобаються друзям. Користувачі зможуть у процесі перегляду або після нього коментувати, спілкуватися з друзями, створювати спільноти за інтересами. «Перегляд відео не обов’язково повинен бути пасивним», – написав у Facebook засновник мережі Марк Цукерберг. Ринок відео в інтернеті непростий і висококонкурентний. І вихід Facebook на відеостежку – нове джерело доходу для соцмережі та виробників відеоконтенту.
Ексклюзивні партнери Facebook отримають 55 % прибутку завдяки рекламним вставкам, решта заробить соцмережа.
Facebook на ринку відео в інтернеті доведеться конкурувати не тільки зі старожилами YouTube і Netflix, але і з новачком-важковаговиком в особі Disney. Кілька днів тому американська Walt Disney повідомила про плани з 2019 року відмовитися від співпраці з Netflix і запустити потокове відеомовлення. І почне вже наступного року з інтернет-трансляцій передач свого спортивного підрозділу ESPN.
За інформацією агентства Рейтер, Facebook вже уклав контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, що орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років – так званих міленіалів. Facebook підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.
Джерело: Delo.ua
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.