Клієнти чернігівської поліції отримуватимуть sms

Європейський рівень сервісу отримання інформації відтепер забезпечить поліція Чернігівщини.

Про це ЧЕline повідомили в секторі комунікації поліції Чернігівської області.

Це стало можливим завдяки інноваційній програмі інформування громадян про реєстрацію заяв і повідомлень, розробленій та впровадженій Управлінням інформаційної підтримки та координації поліції «102» ГУНП у Чернігівській області.

Якщо раніше громадяни жалілися в пресі та інших ЗМІ, що часом не можуть додзвонитися до поліції, то після вводу в дію нової лінії «102» кожен гарантовано має змогу повідомити оператору про злочин чи зробити заяву.

Також у заявників часто виникали запитання, у кого можна уточнити інформацію про стан розгляду поданих заяв і повідомлень.

Із 23 лютого Головне управління Національної поліції в Чернігівській області впровадило нову систему інформування громадян через sms-повідомлення. Віднині їм не треба сушити голову, що сталося з їхньою заявою, чи вона дійсно зареєстрована і кому доручене розслідування.

Якщо на лінію «102» оператору надходить із мобільного телефону повідомлення про злочин чи подію, то після внесення інформації в Єдиний облік на мобільний телефон заявника прийде sms-повідомлення з логіном і паролем, за допомогою яких він зможе отримати інформацію, де зареєстроване його повідомлення, кому доручено розслідування і його контактні телефони на спеціальному інформаційному порталі ГУНП у Чернігівській області: http://212.1.110.83

Для зручності на сайт можна буде зайти і з мобільного телефону. Тож тепер дізнатися, чи зареєстровано заяву та в кого вона на розгляді, жителі Чернігівщини зможуть, не підводячись із дивану.

загрузка...

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register