Клієнти чернігівської поліції отримуватимуть sms
Європейський рівень сервісу отримання інформації відтепер забезпечить поліція Чернігівщини.
Про це ЧЕline повідомили в секторі комунікації поліції Чернігівської області.
Це стало можливим завдяки інноваційній програмі інформування громадян про реєстрацію заяв і повідомлень, розробленій та впровадженій Управлінням інформаційної підтримки та координації поліції «102» ГУНП у Чернігівській області.
Якщо раніше громадяни жалілися в пресі та інших ЗМІ, що часом не можуть додзвонитися до поліції, то після вводу в дію нової лінії «102» кожен гарантовано має змогу повідомити оператору про злочин чи зробити заяву.
Також у заявників часто виникали запитання, у кого можна уточнити інформацію про стан розгляду поданих заяв і повідомлень.
Із 23 лютого Головне управління Національної поліції в Чернігівській області впровадило нову систему інформування громадян через sms-повідомлення. Віднині їм не треба сушити голову, що сталося з їхньою заявою, чи вона дійсно зареєстрована і кому доручене розслідування.
Якщо на лінію «102» оператору надходить із мобільного телефону повідомлення про злочин чи подію, то після внесення інформації в Єдиний облік на мобільний телефон заявника прийде sms-повідомлення з логіном і паролем, за допомогою яких він зможе отримати інформацію, де зареєстроване його повідомлення, кому доручено розслідування і його контактні телефони на спеціальному інформаційному порталі ГУНП у Чернігівській області: http://212.1.110.83
Для зручності на сайт можна буде зайти і з мобільного телефону. Тож тепер дізнатися, чи зареєстровано заяву та в кого вона на розгляді, жителі Чернігівщини зможуть, не підводячись із дивану.