Суспільство

Новий директор Чернігівського обласного художнього музею імені Г. Галагана розповів про плани та мрії щодо роботи закладу

На початку серпня комісія з проведення конкурсного добору на посаду директора Чернігівського обласного художнього музею імені Г. Галагана визначилася з кандидатом. Очолив заклад Юрій Ткач, який офіційно обіймає посаду трохи менше тижня.

Про сьогодення музею, проблеми на часі, плани та мрії Юрій Ткач ексклюзивно розповів журналістам ЧЕline.

«Найнагальніша проблема – це ремонт приміщень, – розповідає Юрій Ткач. – Потрібно відремонтуватися ті приміщення, які потребують капітального ремонту. Адже в планах здати в експлуатацію нові експозиційні площі для організації постійно діючої експозиції: фондів вистачає, а от місця поки що немає. Є проект цього ремонту, необхідна документація, тож проситимемо коштів на наступний рік, щоб відремонтувати ці зали.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Чернігові створили онлайн-музей дерев’яної архітектури міста

Хочеться, аби про музей знали набагато більше, щоб збільшувалась кількість відвідувачів, бо їх зараз не так багато, як би нам хотілося. Слід розширити спектр платних послуг, які ми надаємо, аби могли заробляти власні кошти, а не просити з обласного бюджету».

Планується і певне технічне осучаснення музею, скажімо, техніки, яку використовують у музеї, мереж, в тому числі охоронних, а також запровадження електронного обліку відвідування, зокрема електронного квитка.

Серед амбітних планів варто виокремити бажання приєднатися до Google Art Project (онлайн-платформа, використовуючи яку громадськість може отримати доступ до експозицій різних музеїв світу).

«На жаль, з України музеїв, які приєднані до цього проекту, можна перерахувати на пальцях однієї руки, – а це реклама музею у всьому світі», – зазначає Юрій Ткач.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ніжинський музей потрапив у десятку незвичних музеїв країни

У подальшому музей планує налагодити співпрацю, розширити й зміцнити партнерські стосунки з іншими музеями, громадськими організаціями, діячами, спілками, а також брати участь у грантових програмах. Серед нововведень – відділ маркетингу інформаційної діяльності та інвестицій, який і займатиметься пошуком додаткового небюджетного фінансування та рекламою музею.

З-поміж планів і втілення проектів, підготовлених попереднім керівництвом. Один із них – облаштування внутрішнього двору музею.

Новий очільник поділився з нами і своєю мрією – зробити заклад доступним для людей з обмеженими можливостями, а також для мам з дітками на візочках. Наразі триває робота з пошуку технічних рішень, щоб такі люди мали змогу дістатися верхніх поверхів музею.

Ще статті по темі

Back to top button