Суспільство

Новини 206-го округу: п’ятеро кандидатів і їх реклама у Facebook

В окрузі №206 на Чернігівщині п’ятеро зареєстрованих і потенційних кандидатів рекламуються у Facebook На Чернігівщині п’ятеро офіційно зареєстрованих та потенційних кандидатів у нардепи рекламували свої дописи у Facebook.

Громадянська мережа ОПОРА проаналізувала публікації у соціальній мережі відомих претендентів на здобуття депутатського мандата та ймовірних кандидатів у виборчому окрузі №206 за період від початку виборчого процесу до 13 лютого 2022 року.

За допомогою «Бібліотеки реклами» Facebook Громадянська мережа ОПОРА виявила 25 фактів розміщення реклами на сторінках двох зареєстрованих кандидатів у народні депутати Олександра Ломаки («УДАР Віталія Кличка») та Олександра Гашпара (самовисування), а також ще 32 дописи, розміщені на користь трьох потенційних суб’єктів виборчого процесу – Олега Робейка («Народовладдя»), Дмитра Нікітіна (ВО «Батьківщина») та Олександра Демиденка («Наш край»).

Офіційна сторінка у соціальній мережі Facebook висуванця політичної партії «УДАР Віталія Кличка» Олександра Ломаки була створена 14 травня 2019 року. Загальні витрати сторінки на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою станом на 14 лютого 2022 року становлять 1 тис. 137 американських доларів.

Кандидат-самовисуванець Олександр Гашпар свою сторінку у мережі Facebook створив 6 лютого 2022 року. Станом на 14 лютого 2022 року у «Бібліотеці реклами» Facebook відсутня інформація про загальні витрати сторінки на рекламу, пов’язану з соціальними питаннями, виборами і політикою. Проте, відомо, що у лютому кандидат двічі рекламував свої дописи. Один з них стосувався його передвиборної програми. У іншому йшлося про те, що проміжні вибори 27 березня 2022 року можуть стати останніми, коли кандидат має право балотуватися шляхом самовисування, оскільки

Потенційний кандидат у виборчому окрузі №206 від політичної партії «Народовладдя» Олег Робейко, хоч і не має публікацій, які рекламувалися з його особистої сторінки у Facebook, проте, рекламні матеріали на його користь рекламувалися зі сторінки партії «Народовладдя» та лідера цієї політичної сили, народного депутата VIII скликання Юрія Левченка.

11 лютого зі сторінки політичної партії «Народовладдя» у соціальній мережі Facebook рекламувався допис про зустрічі з виборцями потенційного кандидата у народні депутата Олега Робейка.

Ідентична публікація на користь потенційного кандидата рекламувалася зі сторінки голови партії «Народовладдя» Юрія Левченка.

Ще один кандидат у виборчому окрузі №206 Дмитро Нікітін (ВО «Батьківщина») створив сторінку у мережі Facebook 27 січня 2022 року. Станом на 14 лютого 2022 року загальні витрати цієї сторінки становлять 397 американських доларів. За цей період зі сторінки рекламувалися 16 публікацій, 6 з яких вмикалися на рекламу повторно.

Сторінка потенційного кандидата Олександра Демиденка у мережі Facebook була створена 18 січня 2022 року. Протягом січня-лютого з цієї сторінки рекламувалися 8 публікацій, в жодній з яких не згадується про можливу участь політика у проміжних парламентських виборах. Проте, тут двічі рекламувався звіт Олександра Демиденка як депутата Чернігівської обласної ради, п’ять разів – петиція до Президента України щодо встановлення фіксованого розміру тарифів, рекламувалася також сама сторінка.

Джерело: ОПОРА

Ще статті по темі

Back to top button