Суспільство

Політична «дискримінація» від Смілянського: на пошті не буде політичної реклами

Генеральний директор ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський закрив послугу надання площ під розміщення політичної реклами у відділеннях «Укрпошти».

«Я закрив політичну рекламу у відділеннях. Якщо ви зайдете – ви не побачите політичної реклами – я закрив її як послугу. Просто щоб не вирішувати, хто буде висіти над туалетом, праворуч, ліворуч. Щоб пошта була поштою. Щоб люди, коли заходили, відчували нормальну атмосферу», — заявив Смілянський в ефірі «5 каналу».

Смілянський підкреслив, що хоче зробити з «Укрпошти» нормальну бізнес-компанію, і не вважає, що її відділення повинні ставати агітаційними пунктами. При цьому, він не бачить проблеми з розповсюдженням агітаційних матеріалів поштою.

«Розносити – будь ласка, це наша робота», — підкреслив він. У той же час, за словами гендиректора «Укрпошти», він сам переглядає всі політматеріали перш, ніж їх починають розносити.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Укрпошта» готує чергові сюрпризи селянам

Як повідомлялося, «Укрпошта» за 9 міс. збільшила чистий збиток на 23,7% до 514,1 млн грн, чистий дохід — на 27,6% до 4,8 млрд грн. «Укрпошта» в 2017 році отримала 203 млн грн збитку в порівнянні з 2016 роком, але збільшила чистий дохід на 19,57% — до 5,5 млрд грн.

«Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури. Надає близько 50 видів послуг у 10,6 тис. відділеннях по всій країні, ще близько 1,2 тис. розташовані на не контрольованій Україною території. Штат компанії налічує 76 тис. працівників, з яких 33 тис. – листоноші, 13 тис. – оператори поштового зв’язку.

Джерело: УНІАН

Ще статті по темі

Back to top button