Послуги Пенсійного можна отримувати онлайн
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області пропонує отримувати послуги не виходячи з дому.
Без реєстрації на сайті можна переглянути інформацію, роздрукувати або заповнити в електронному вигляді бланки, заяви, тощо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пенсіонери можуть сплатити «комуналку» телефоном без комісії
Натомість, зареєстровані користувачі отримують доступ до своєї персональної облікової картки з відомостями про заробітну плату /дохід. Також можна отримувати щомісяця на свою електронну пошту виписку із системи персоніфікованого обліку.
Пенсіонери можуть отримувати відомостей з власної справи із зазначенням: суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, назви закону, згідно з яким призначено пенсію.
Як зареєструватись на Веб-порталі та отримати електронні послуги?
- Особисто звернутись до сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в області для оформлення заяви (у разі необхідності, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Документи, необхідні для ії оформлення: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
- Отримати у фахівців “реєстраційний код” для реєстрації на веб-порталі ПФУ.
- Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет та заповнити реєстраційну форму.
Після реєстрації на введену Вами електронну адресу надійде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv