Суспільство

Шумить двигун: як за звуком діагностувати конкретну проблему

Справжній автолюбитель впізнає свій автомобіль навіть із заплющеними очима та зі зв’язаними руками: за звуком працюючого мотора. Особливо, в тому випадку, якщо з мотором не все гаразд. Адже різні проблеми звучать по-різному та надають звуку особливої характерності. Але все-таки зайве милуватися цьому не варто, а краще звернути увагу на причину незвичайного звуку і постаратися її позбутися.

1. Свист і гул

Проблеми з генератором — часта причина свисту, який чутний під час роботи двигуна. Свистячий звук можуть викликати підшипники генератора. Іноді це звук, більше схожий на гул або скрегіт, особливо під час роботи генератора на високих обертах. Якщо підшипники сильно зношені, оптимальним рішенням буде покупка нового генератора ланос 1.5. Свистіти можуть не тільки підшипники, але і ремінь приводу генератора, якщо він недостатньо натягнутий. Натяг ременя слід перевірити та за необхідності скоригувати.

2. Стук і тріск

Стук у моторі — найпоширеніший звуковий симптом. Він може бути викликаний кількома причинами:

  • Недостатній рівень оливи або використання невідповідної оливи може спричинити тертя та знос металевих поверхонь двигуна. Це у свою чергу призведе до появи стукоту або подібних звуків усередині двигуна.
  • Зношування поршневих кілець або шатунних підшипників може призвести до зазорів між частинами двигуна, що рухаються. Це може викликати стукіт внаслідок нестабільного руху поршнів або шатунів.
  • Якщо гідрокомпенсатори зношені або не функціонують належним чином, вони викликають стукіт у двигуні під час роботи клапанів. Гідрокомпенсатори відповідають за підтримання правильного зазору між клапанами та поршнями у двигуні.

3. Глухі чи дзвінкі удари

Глухі чи дзвінкі металеві удари, що лунають з боку двигуна, можуть вказувати на різні проблеми. Можливі причини включають невідповідність зазору клапанів, зношування або поломку поршневих кілець, а також поломку шатунних або осьових підшипників. Глухі удари можуть свідчити про нестабільний рух поршнів чи проблеми з підшипниками, тоді як дзвінкі удари зазвичай пов’язані з неправильним зазором клапанів. У разі появи будь-яких незвичних звукових ефектів необхідно звернутися до автомеханіка для діагностики та усунення несправності, щоб запобігти можливим серйозним пошкодженням двигуна та подальшим проблемам.

Реклама

Ще статті по темі

Back to top button