Суспільство

Способи моніторингу згадок про бренд в інтернеті

Інтернет-простір можна сприймати по-різному. Наприклад, він нерідко виконує функції деякого архіву, в якому зберігається вся інформація про конкретне явище, людину, продукт або бренд. Якщо якісь дані були видалені з усіх джерел (а це дуже складно зробити), користувачі завжди мають можливість до них повернутися. Ось чому згадки про компанію або конкретний продукт в інтернеті такі важливі для бізнесу.

Основні завдання моніторингу
Відстеження інформації в мережі дозволяє бізнесу тримати ситуацію під контролем та вирішувати кілька інших завдань:

  • стежити за конкурентами, які використовують ваше ім’я для власного просування;
  • розуміти, наскільки якісно спрацювала рекламна кампанія;
  • збирати запити споживачів і на основі їх думки потім удосконалювати товар чи послугу;
  • оперативно вирішувати конфліктні ситуації, якщо вони виникають;
  • вчасно використовувати позитивні інфоприводи для просування і т. д.

Ще докладніше про те, для чого потрібен моніторинг і які інструменти для цього використовуються, ви можете прочитати за посиланням.

Інструменти для моніторингу: безкоштовні, умовно безкоштовні, платні
Для моніторингу інформації про бізнес в мережі є повноцінні платні програми з різноманітними налаштуваннями, так і простіші, але перевірені інструменти. Їх рекомендується застосовувати у комплексі — тоді це дасть найкращий ефект.

До безкоштовних інструментів відноситься безпосередньо пошук у соціальних мережах, сервіси Google Alerts, Яндекс.Блоги, а також платформа Babkee. Ці доступні рішення хороші на перших етапах, тому що їх інструментарій та можливості дуже обмежені. Згодом, коли компанія розвивається, підключають вже «важку артилерію».

Умовно безкоштовні та платні рішення
До перших відносяться такі платформи та сервіси, як Chotam, StarComment, IQBuzz. Останній сервіс відрізняється величезною різноманітністю функцій, розгорнутою аналітикою, можливістю аналізувати 10 тис. ресурсів, у тому числі половина — це соціальні медіа та інтернет-ЗМІ. Пропозиція має безкоштовний пробний період протягом тижня. Далі сума за його використання немаленька, але досвід професіоналів підказує, що ці гроші при грамотному використанні всіх можливостей цілком себе виправдовують.

До платних інструментів віднесемо такі:

  • YouScan — лідер галузі, який допомагає не тільки знаходити згадки, а й у 95% випадків відстежувати їх тон.
  • Brand Analytics — найближчий конкурент попереднього варіанту. З плюсів цього рішення виділимо велике охоплення та оперативне реагування на кожну згадку.
  • “Медіалогія”. У інструменту теж величезна база ресурсів, а також є можливість роботи з WhatsApp і TikTok — останнє для багатьох бізнесів стає важливим плюсом.

Якщо ви хочете прочитати докладний огляд на кожен із перерахованих інструментів, у блозі платіжного агрегатора Interkassa є необхідна інформація. Пам’ятайте, що грамотний вибір сервісу — це вже половина успіху. Вибравши інструмент правильно, ви не пропустите жодної згадки про бізнес і зможете детально обробити весь обсяг інформації.

Ще статті по темі

Back to top button