Тролейбусна схема: мільйони інвестицій від Шпака
Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» має намір укласти договір, що передбачає залучення інвестицій на впровадження та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в електротранспорті Чернігова.
Інвестором у цьому випадку виступить товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівська транспортна компанія».
Це питання розглядатимуть на черговому засіданні виконкому.
Цікаво, що засновником цієї компанії є Шпак Андрій Анатолійович.
За інформацією YouControl він також є керівником фірми «Іл-Ві», одним із засновників якої є Масленнікова Людмила Глібівна. Людина з таким ім’ям і прізвищем є дружиною генерального директора науково-виробничого об’єднання «Група компаній «МАГР».
Саме ця фірма займалася встановленням нових скляних зупинок громадського транспорту в Чернігові (на що з міського бюджету були виділені мільйони гривень).
Також відомо, що людина з прізвищем та ім’ям Шпак Андрій є керівником готелю «Reikartz Чернигов», на відкриття якого в липні минулого року їздив персонально чернігівський міський голова Владислав Атрошенко.
Умови договору на впровадження та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в електротранспорті КП «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради.
- Впровадження АСОП здійснюється повністю за рахунок інвестицій.
- Строк дії: 7 років.
- Термін введення АСОП в експлуатацію – не пізніше 01.10.2018 р.
- Після припинення договору АСОП переходить до комунальної власності територіальної громади міста Чернігова.
- Орієнтовний розмір інвестицій по договору на впровадження та обслуговування АСОП в електротранспорті КП «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради становить 9 954 460 (дев’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста шістдесят) грн 00 коп. та підлягає уточненню (збільшенню чи зменшенню) після складання та затвердження проектно-кошторисної документації.
- Винагорода інвестора (оператора) – 7 % від прийнятих платежів. Така винагорода утримується з суми одержаних за допомого АСОП коштів за послуги пасажирського перевезення.
Читайте новини ЧЕline у соціальних мережах Instagram та Facebook.
Например:
Инвестор вложил 10 млн. грн. На 7 лет.
Он получает 7 % от принятых платежей.
Пасажиропоток всех тролейбусов в день — 100 000 человек, согласно данным за 2013 год.
Допустим что тех кто платит, а не льготники и пенсионеры — 50 % , то есть 50 000 чел.
Допустим что проезд сейчас 3 грн. ( не знаю сколько точно, давно не ездил)
Получается что за год денежных поступлений будет — 54 750 000 грн.
За 7 лет сумма составит — 383 250 000 грн.
7% составит 26 827 500 грн..
Срок окупаемости — 2.5 года.
Отличный бизнес!
А если цену проезда поднимут до 5 грн. , а если монетизируют льготы) — цыфры будут ещё приятней)
* подсчет очень грубый и на глаз сидя в пробке)